Мото клубови

Guardian Angels MC

Guardian Angels MC Macedonia

 

И ТАКА ЗАПОЧНА ….

Моторџии кои што се среќаваа на Македонските патишта случајно се запознаа 2007 год. Така заеднички го реализираат и првиот собир во Мариово 2008 и походите на останатите мото собири во РМ и понатаму на патиштата кои водат во непознато. Ради своите редовни присуства на многуте манифестации и забави станаа познати во мото светот и создадоа “планина“ на пријателства и познанства уште како здружение, друштво...

2008 сосем спонтано се формира Мото Клубот ГАРДИАН ЕНЏЕЛС МАКЕДОНИЈА. И така друштвото на мото-фанатици вози под заедничко име MCC GUARDIAN ANGELS MACEDONIA. 2009 година успешно ја организираат и Втората по ред Мото Тура Мариово 2009, крводарителската акција на ниво на Р.Македонија во соорганизација на останатите мото клубови и Црвениот Крст на РМ, како и јавна презентација и демонстрација на давање на прва помош на повреден моторциклист во соработка со Црвен Крст на Р.М. на плоштадот во Скопје. Учествуваат на многуте мото-манифестации и забави таа 2009. Присутни се и 2010 на многуте организирани настани и забави во мото-светот и успешна организација на третата по ред Мото Тура Мариово 2010.

 Со тоа започнаа да создаваат нешто што и ним самите не им беше јасно во што ќе се претвори...
Набрзо, сфаќаат дека направиле нешто големо....трудот се исплати! Кон крајот на 2010 год. во согласност со другите MC клубови во Македонија се решаваат да ги превземат правилата и начинот на живот на вистински традиционален мото клуб- MC. 

Членовите на MCC GUARDIAN ANGELS MACEDONIA ја прифаќаат есенцијата на таквиот живот и стануваат браќа. Со таа одлука мото клубот става троделни ознаки (бои) и стануваат GUARDIAN ANGELS MC. Значи друштвото на развратни фанатици стануваат браќа поврзани со исти погледи на светот и исти идеали Чесност, Лојалност и Почитување (H,L&R). Темелните вредности на клубот стануваат братството и почитувањето, односно меѓусебното почитување. Поради тоа што членовите на клубот не го доживуваат овој клуб како било каква заедница или како хоби затоа темелните вредности ги поставуваат како начин на живот. GUARDIAN ANGELS МС го доживуваат клубот како голема фамилија и така се однесуваат! Да се биде бајкер за нив не значи да се има мотор и да се вози од кафе бар до кафе бар, кафеана до кафеана, за нив тоа е начин на живот за кој се одлучиле да го живеат засекогаш!
 

GUARDIAN ANGELS MC не се територијално определени како клуб, но членството доаѓа од повеќе градови на Р.Македонија и со тоа функционира на целата територија на РМ како една единствена конпактна целина, независни од други клубови и асоцијации, со интерес кон својата политика на братството – КЛУБОТ. Почит кон сите клубови кои ни искажуваат почитување, а кон останатите според нивното однесување. GUARDIAN ANGELS MC е отворен за соработка со сите останати МС клубови од земјата и странство. Но одбиваме да реферираме кон било кој “што“ и “кој“ го имаме како член. Не има од разни профили, и професии. Членовите на GUARDIAN ANGELS MC, возат, се забавуваат и си ги гледаат своите работи. Нашата определба како клуб е да допринесуваме  во општеството во кое живееме. GUARDIAN ANGELS MC е отворен за сите нови членови кои ќе ги прифатат Правилата од Кодексот на GUARDIAN ANGELS MC било од земјата или странство... Оние кои возеле со нас, се дружеле со нас или не познаваат, знаат дека сме бајкери.
 

GUARDIAN ANGELS MC е тоа како се прикажуваме и ништо повеќе и ништо помалку....

Следете нè на:

 

Би можело да ве интересира

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Една патент апликација која ја забележа Бен Пурвис ни најавува дека Honda планира својата „ Variable Valve Timing “ технологија да ја примени и кај превозните средства на две тркала. Дизајните кои ќе го содржат софистицираниот VVT систем можат да се најдат кај новиот CBR модел.

 

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.