Мотоцикли

Aprilia RSV4 RF factory works 2018 ни доаѓа со аеродинамични крилца

Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

Следете нè на:

 

Работната програма на Aprilia отсекогаш била импресивен дел од целосната постава на Noale, тие го нудат Aprilia RSV4 R FW-GP кој развива 250кс на секој кој може да си го дозволи (160.000 евра). Но за оние од нас кои мораме да работиме за да преживееме, можеби Суперсток верзијата на Aprilia RSV4 RF за 2018 ќе ни биде доволна. Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

eicma 2017 1 199 Aprilia RSV4 RF factory works

Aprilia во извештаите за новинарите го преферира изразот „aerodynamic appendages“, но сите знаеме за што зборуваат. Развиени од страна на Aprilia Racing за нивната MotoGP програма, сега и вие можете да имате корист од нивната аеродинамика. Меѓу останатите додатоци се и новите клипови, тркачки издув од Акрапович и „regenerated control unit“ – сето ова е одлично за моторот со моќност од 215 коњски сили.

Кај SSTK1 пакетот, тежината е намалена за дури 10 килограми. Тој има Литиум – Јонски акумулатор, нов резервоар за гориво како и јаглеродни и алуминиумски делови низ целиот мотоцикл.

Сеуште не е позната цената на овој модел во Македонија, но очекувајте информации по завршувањето на саемот во Милано.

Би можело да ве интересира

Веќе долги години Suzuki работи напорно од своето седиште во Хамамацу.

„ Во суштина, ние се уште имаме проблеми со тракцијата и со максималната брзина. Ова е главното нешто кое ни недостасува во споредба со останатите “ - Франко Морбидели

Викендов на патеката во Серез, Грција, започнува БМУ Европскиот и Македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Стартуваше новата MotoGP сезона. Минатата недела имавме навистина возбудлива трка во Катар. Новата MotoGP трка ни носи и нов Motul Суперфан.

Андреа Довициозо не сака да му посвети големо внимание на резултатот од првите три трки од новата сезона. Од она што можевме да го видиме во Катар, мотоциклите на Ducati беа најбавни во свиоците.

Хорхе Лоренцо верува дека наскоро ќе може да го покаже целосниот потенцијал откако имаше слаб настап за време на дебитанската трка во новиот тим.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.