Занимливости

Tamburini Т12 - Мотоциклот кој чини 1 милион долари

Во фабриката во Сан Марино ќе бидат креирани само 12 примероци од овој мотоцикл кој развива 230кс и кој тежи 154 килограми. Официјалното претставување ќе биде за време на мото шоуто во Монако кое ќе се оддржи оваа недела.

Следете нè на:

 

Да, цената на овој мотоцикл изнесува 1 милион долари или ако го преведете тоа во евра речиси 810000. Што го прави толку посебен? Тој е последната креација на Масимо Тамбурини, легендарниот дизајнер на мотоцикли кој почина во 2013 година. Тамбурини не само што беше одговорен за основањето на Bimota туку исто така ги дизајнираше и Ducati 916 и MV Agusta F4.

2 5

Наречен Т12, овој проект беше започнат од страна на Тамбурини но откако беше откриено дека боледува од рак на градите, работата околу проектот ја презеде неговиот син, Андреа.

Во фабриката во Сан Марино ќе бидат креирани само 12 примероци од овој мотоцикл кој развива 230кс и кој тежи 154 килограми. Официјалното претставување ќе биде за време на мото шоуто во Монако кое ќе се оддржи оваа недела.

1L 2

„Да ја прикажам последната работа на мојот татко, нешто во кое го вложи целото свое животно искуство, е најдобриот начин на кој можам да му одадам почит како дизајнер и како личност,“ изјави Андреа.

3L 2 1024x683

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.