Занимливости

Привлечноста на постарите мотоцикли

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Следете нè на:

 

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Можеби има малку вистина во тоа но постарите возачи често раскажуваат приказни за тоа дека возењето порано било сосема во ред без сите овие додатоци. Но мислам дека нешто се изостава во дебатата за мотоциклите. А тоа е дека има место и за постарата технологија.

motor vozenje

Зошто луѓето одат да кампуваат? Еден период тоа беше наменето исклучиво за луѓето кои немаа доволно пари. Но со тек на време, работите се променија.

Некој би сметал дека е лудо во денешно време намерно да спиеш на земја. Но сепак има нешто природно во сето тоа, па дури иако е само за викенд.

Истото може да се каже и за летањето со стари авиони. Зошто да се качите во кабината на седумдесет години стар авион кога имате нови модели опремени со најнова технологија?

Бидејќи има нешто во тоа да се вратиш на основата. Тогаш си само ти и машината. Оние на кои им се допаѓаат класичните автомобили сигурно ќе ви го кажат истото.

Истото важи и за лицата кои имаат афинитет кон класичните мотоцикли. Мирисот на издувот, звукот на моторот и фактот дека си само ти и машината без никаква електроника се чини дека се придобивки за оние кои сакаат да бидат во заедница со мотоциклите. Со старите или со класичните мотоцикли секое возење претставува посебно доживување. Секоја поправка ви носи посебно чувство на задоволство. Во суштината на сето ова е уживањето додека сте на пат, уживање во машината и враќање на основата.  Се работи за тоа да живеете наместо само да бидете жив.

Немојте да ме сфатите погрешно, не тврдам дека старите мотоцикли се подобри од новите, модерни мотоцикли. Дури и најевтиниот модерен мотоцикл е подобро секојдневно превозно средство од старите мотоцикли исто како што живеењето во куќа е подобро отколку да живеете во шатор. Но сепак, кој создава подобри спомени?

Да бидеме искрени, старите мотоцикли не се за секого. Бараат редовно оддржување и сервис но има нешто посебно во нив. Или ако што има кажано Ернест Хемингвеј: „Постојат само три спорта: Борба со бикови, тркање со мотоцикли и планинарење. Сите други се само обични игри.“

Мислам дека возењето класични мотоцикли би можело да го квалификуваме како четврти „вистински спорт“.

Извинете ме сега, морам да одам да го поправам карбураторот.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!