20
Сре, Сеп
Занимливости

Привлечноста на постарите мотоцикли

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Следете нè на:

 

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Можеби има малку вистина во тоа но постарите возачи често раскажуваат приказни за тоа дека возењето порано било сосема во ред без сите овие додатоци. Но мислам дека нешто се изостава во дебатата за мотоциклите. А тоа е дека има место и за постарата технологија.

motor vozenje

Зошто луѓето одат да кампуваат? Еден период тоа беше наменето исклучиво за луѓето кои немаа доволно пари. Но со тек на време, работите се променија.

Некој би сметал дека е лудо во денешно време намерно да спиеш на земја. Но сепак има нешто природно во сето тоа, па дури иако е само за викенд.

Истото може да се каже и за летањето со стари авиони. Зошто да се качите во кабината на седумдесет години стар авион кога имате нови модели опремени со најнова технологија?

Бидејќи има нешто во тоа да се вратиш на основата. Тогаш си само ти и машината. Оние на кои им се допаѓаат класичните автомобили сигурно ќе ви го кажат истото.

Истото важи и за лицата кои имаат афинитет кон класичните мотоцикли. Мирисот на издувот, звукот на моторот и фактот дека си само ти и машината без никаква електроника се чини дека се придобивки за оние кои сакаат да бидат во заедница со мотоциклите. Со старите или со класичните мотоцикли секое возење претставува посебно доживување. Секоја поправка ви носи посебно чувство на задоволство. Во суштината на сето ова е уживањето додека сте на пат, уживање во машината и враќање на основата.  Се работи за тоа да живеете наместо само да бидете жив.

Немојте да ме сфатите погрешно, не тврдам дека старите мотоцикли се подобри од новите, модерни мотоцикли. Дури и најевтиниот модерен мотоцикл е подобро секојдневно превозно средство од старите мотоцикли исто како што живеењето во куќа е подобро отколку да живеете во шатор. Но сепак, кој создава подобри спомени?

Да бидеме искрени, старите мотоцикли не се за секого. Бараат редовно оддржување и сервис но има нешто посебно во нив. Или ако што има кажано Ернест Хемингвеј: „Постојат само три спорта: Борба со бикови, тркање со мотоцикли и планинарење. Сите други се само обични игри.“

Мислам дека возењето класични мотоцикли би можело да го квалификуваме како четврти „вистински спорт“.

Извинете ме сега, морам да одам да го поправам карбураторот.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!