26
Сре, Апр
Занимливости

Отпад за мотоцикли кој им дава нов живот на старите мотори

Скриен од љубопитните погледи, во северниот дел на планината „Pleasant“ во САД се наоѓаат гробиштата на извитканиот метал и фаровите.

Следете нè на:

 

CMB MotorcycleGraveyard 02Сопственикот на отпадот со нетрпение го чека топењето на снегот

Скриен од љубопитните погледи, во северниот дел на планината „Pleasant“ во САД се наоѓаат гробиштата на извитканиот метал и фаровите. 

Отпадот за мотори и моторни санки успешно се разви во изминативе години под раководство на Стивен Томпкинс, претседател на компанијата која раководи со отпадот.

„Веројатно е еден од најголемите во државата,“ изјави Томпкинс. „Има помеѓу 7.000 и 8.000 мотори и санки.“

На почетокот на седумдесетите, татко му на Томпкинс го отворил отпадот. Неговата цел пред да се пензионира била тој да има големина од 40 хектари.

CMB motorcyclegraveyard 01-300x200По 32 години работа на отпадот, Дејв Рајкман, кој сега работи како менаџер за продажба, се сеќава колку беше голем кога прв пат го виде.

„Тој само се зголемува,“ изјави Рајкман. „Кога прв пат започнав тука, можеби имаше само 4 хектари на кои имаше делови. Сега има 10-на хектари покриени само со делови.”

Местото постојано се менува.  Доаѓаат стари модели кои се веќе максимално искористени.

„Можете да одите таму секој ден и постојано да наоѓате нешто ново,“ изјави Рајкман. „Мислам дека никогаш не сум отишол во истата област два пати.“

Кога клиентот ќе го посети отпадот, го испраќаме во вистинската насока и тој разгледува се додека не го пронајде она по што дошол.

Нормално, на отпадот можете да најдете делови кои ги нема во продавниците. Само треба да барате внимателно. Тука има делови од секакви мотоцикли.

Со четири до пет вработени, зимата е најзафатениот период од годината заедно со првиот дел од пролетта кога мотоциклите повторно почнуваат да се возат. Понекогаш дури и дилерите на мотоцикли доаѓаат на отпадот.

„Првично започнавме само со санки за снег, но моравме да имаме нешто и во текот на летото,“ изјави Томпкинс. „Ги додадовме и мотоциклите за никој да не мора да бара нова работа кога ќе дојде Јуни.“

Сепак, кога зимата ќе се задржи толку долго како оваа година, времето ни претставува проблем бидејќи отпадот не е покриен.

„Тоа влијае на нас. Доколку има многу снег тешко дека ќе можете да најдете нешто. Плус ако е многу лошо времето, клиентите не излегуваат,“ изјави Рајкман.

Рон Конер, жител на градчето Cedar Lake, е клиент кој доаѓа на отпадот веќе дваесет години. Тој изјави дека добро го познава отпадот бидејќи долго време поминал барајќи делови за косилки за трева.

„Тие имаат се што ви е потребно и тоа ми се допаѓа. Прв пат слушнав за ова место од мојот зет,“ изјави Конер.

Рајкман ужива кога може да му помогне на некого кој почнува проект од нула. Некои луѓе кои повторно доаѓаат, носат слики од работите што ги направиле.

„Имаше еден дечко кој дојде само со дел од издувниот вентил и ми кажа дека сака да направи моторцикл, се присетува Рајкман. Му кажав дека започнува од погрешен дел.“

Како ситните делови кои им даваат живот на мотоциклите, Томпкинс изјави дека бизнисот се прилагодил на бавната економија и ги направил потребните промени.

Ваков отпад во Македонија би бил одлично место за пронаоѓање на оние делови за постари мотоцикли до кои е невозможно да се дојде, но од друга страна, имајќи ги во предвид цените на мотоциклите кај нас, сигурни сме дека нема да успее.

Извор: „MotorcycleNews.com

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!