23
Чет, Фев
Занимливости

Ламборџини „Дизајн 90“ од 1986 година

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Следете нè на:

 

54203Во свое време, моторот на Ламборџини вредел двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време 

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Во осумдесетите години, кога Италијанскиот производител на супербрзи автомобили поминуваше низ криза, еден од тогашните сопственици реши дека е добро време да се произведат мотори. Соработувајќи со Францускиот производител на тркачки мотори, Boxer Bikes,  фабриката од СантАгата го произведе „Дизајн 90“ (одделот кој што бил задолжен за имињата на автомобилите веројатно бил на одмор).

Со 4 вентили по цилиндер, 1000cc кои произведуваат 130кс, овој футуристички, 180 килограми тежок мотор веројатно ќе може да се натпреварува со Ферари. Но рачно изработените алуминиумски рамки, машински произведените алуминиумски делови, лесниот алуминиумски резервоар за гориво, специјалните кочници и прилагодливата странична суспензија за масло и воздух не се воопшто ефтини. Комбинирани со бренд името на производителот, придонесе Дизајн 90 да се продава по цена од 13.500 американски долари, двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време.

Моторот на сликата, еден од шесте Дизајн 90 кои беа произведени, е во одлична состојба и има поминато само 15.000 милји и е одлично одржуван од неговиот сопственик кој е поранешен професионален тркачки механичар. ( Се прашувате за цената? Друг Дизајн 90 неодамна беше на продажба по цена од 50.000 долари)

comments

Би можело да ве интересира

Освојувачот на 13 титули во ТТ, Мајкл Данлоп, на трките во 2017 година ќе настапи на Suzuki. Тој ќе остане во Hawk Racing тимот и ќе вози под знамето на Bennetts Suzuki.

Марко Меландри го подобри своето темпо на новите пневматици за време на тестот на Филип Ајленд. На крајот тој заврши со време кое беше послабо за само 0.030 секунди од времето кое го постигна Џонатан Реа.

Нашиот најдобар натпреварувач на Балканскиот шампионат во брзински мотоциклизам во класата до 125цц од оваа сезона ќе настапува со лиценца од мото клубот „Enduro Team Vodno“.

КТМ е новиот тим кој ќе биде дел од 2017 MotoGP шампионатот. Според резултатите кои ги постигнаа за време на тестовите на Филип Ајленд, очигледно е дека тимот се уште го чека работа.

Џонатан Реа ги потсети своите ривали дека ќе биде еден од фаворитите откако го заврши претсезонскиот тест на Филип Ајленд на првото место

Двоецот на КТМ, Бредли Смит и Пол Еспаргаро, се задоволни од резултатите што ги постигнаа на вториот од трите MotoGP тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!