Занимливости

Ламборџини „Дизајн 90“ од 1986 година

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Следете нè на:

 

54203Во свое време, моторот на Ламборџини вредел двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време 

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Во осумдесетите години, кога Италијанскиот производител на супербрзи автомобили поминуваше низ криза, еден од тогашните сопственици реши дека е добро време да се произведат мотори. Соработувајќи со Францускиот производител на тркачки мотори, Boxer Bikes,  фабриката од СантАгата го произведе „Дизајн 90“ (одделот кој што бил задолжен за имињата на автомобилите веројатно бил на одмор).

Со 4 вентили по цилиндер, 1000cc кои произведуваат 130кс, овој футуристички, 180 килограми тежок мотор веројатно ќе може да се натпреварува со Ферари. Но рачно изработените алуминиумски рамки, машински произведените алуминиумски делови, лесниот алуминиумски резервоар за гориво, специјалните кочници и прилагодливата странична суспензија за масло и воздух не се воопшто ефтини. Комбинирани со бренд името на производителот, придонесе Дизајн 90 да се продава по цена од 13.500 американски долари, двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време.

Моторот на сликата, еден од шесте Дизајн 90 кои беа произведени, е во одлична состојба и има поминато само 15.000 милји и е одлично одржуван од неговиот сопственик кој е поранешен професионален тркачки механичар. ( Се прашувате за цената? Друг Дизајн 90 неодамна беше на продажба по цена од 50.000 долари)

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!