Занимливости

Како по ѓаволите....да успеете да го завршите релито Дакар

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Следете нè на:

 

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Одговорено од страна на Левелин Павеј – Во 2015 година, Левелин успешно го заврши својот прв настап на релито Дакар.

11

Да сте стигне до крајната цел на Дакар е неверојатно тешко. Целото учество е еден голем предизвик а доколку сте успеале да се појавите на стартот, тогаш би можело да се каже и дека сте завршиле еден дел од работата. Самото учество чини од 70 до 100,000 евра по човек. Во тоа се вклучени мотоциклот, авионските летови, поддршката, пневматиците, горивото. Треба да вложите огромен напор за да ги обезбедите овие средства. Токму затоа и се појавува мало опуштање кога ќе се појавите на стартната линија.

Поголем дел од патеката на Дакар е прилично лесна. Некои делови се тешки но мислам дека трката на издржливост во Велика Британија е многу потешка. Проблемот кај Дакар е големиот период што го поминуваш на мотоцикл и екстремните временски услови. Дневно отприлика возиш помеѓу 500 и 1000 километри, и тоа е секој ден, четиринаесет дена по ред. 12 часа возевме на температура од 50 степени, а бевме спиени само 5 часа. Следниот ден повторно возевме 12 часа но на температура под нулата. Тоа бара огромен ментален напор и токму поради и се случуваат грешки. Возењето на оф роуд мотоцикл бара голем физички напор и доколку почете да ја употребувате мапата, лесно може да загубите концентрација. Една мала грешка и готови сте. Боли кога ќе паднеш но не смееш да се откажеш.

111

Неколку пати сум се нашол во таква ситуација. Имав две опции. Да соберам сила и да продолжам да возам или да се откажам и да се најдам сам на среде пустина. Самата помисла од тоа да бидам сам ми беше многу одбивна. Морате да ја издржите болката.

Да бидам искрен, кога ќе ја завршите трката ќе се чувствувате помалку разочарано. Ја поминав крајната линија, отидов да јадам и заспав на масата. Во моментот сте физички исцрпени, но откако сето тоа ќе помине, ќе започнете да се чувствувате фантастично од тоа што сте го постигнале.

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!