Занимливости

Honda претстави нова, само балансирачка технологија на CES 2017

Да видите мотоцикл како сам стои исправено не е нешто ново. Досега тоа се постигнуваше со помош на жироскоп но новата технологија на Honda користи само неколку мали електрични мотори и софтвер. Запознајте го новиот асистент во возењето!

Следете нè на:

 

Да видите мотоцикл како сам стои исправено не е нешто ново. Досега тоа се постигнуваше со помош на жироскоп но новата технологија на Honda користи само неколку мали електрични мотори и софтвер. Запознајте го новиот асистент во возењето!

Истиот тим на Honda кој работеше на проектот ASIMO и на Uni-Cub скутерот сега ја креираше само балансирачката технологија која за многу кратко време би можела да се најде во производство.

honda ces 2017 114408 1

Инжињерите на Honda пронајдоа нов начин да го држат мотоциклот исправен при мала брзина откако го модулираа аголот на вилушката. Секој пат кога мотоциклот ќе се движи со брзина помала од 7 километри на час, на пример кога излегувате од гаража или чекате на семафор, аголот на вилушката се намалува за да се подобри стабилноста. Електричниот мотор во тројната спојка исто така учествува во оддржувањето на стабилноста.

Сето ова се постигнува преку напреден софтвер кој ги контролира електичните мотори. Неверојатно е да се види како функционира овој систем. Едноставно, изгледа како да ги побива законите на физиката.

Honda не ни откри многу за оваа нова технологија но се надеваме дека таа ќе стане достапна за две години.

На постарите возачи ова може да им се чини сосема непотребно но има возачи на кои сигурно ќе им биде од голема корист. 

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!