Занимливости

Ducati Sport 1000 Moto Brilliance Cafe Racer

Денешниот „специјален мотоцикл“ е повторно Café Racer базиран на модел на Ducati. Но за разлика од повеќето слични мотоцикли кои веќе ги имаме видено, овој мотоцикл не доаѓа од познатите Deus, Wrenchmonkee или некои други слични на нив.

Следете нè на:

 

big ducati-sport-1000-moto-brilliance-cafe-racer-10Одлична изработка од страна на еден форумџија

Денешниот „специјален мотоцикл“ е повторно Café Racer базиран на модел на Ducati. Но за разлика од повеќето слични мотоцикли кои веќе ги имаме видено, овој мотоцикл не доаѓа од познатите Deus, Wrenchmonkee или некои други слични на нив.

Оваа одлична машина е всушност замисла на Џеф Роси од Ducati Sportclassic форумот. Тој, исто така, им даде можност на многуте членови на овој специјализиран форум да го следат создавањето на моторот чекор по чекор,од првите скици на хартија до неговото тестирање на пат.

Иако неговата Ducati Sportclassic 1000 основа е лесно препознатлива-и покрај различниот резервоар и седишта-овој мотоцикл не беше едноставно направен. Тој беше изграден речиси од нула. Почетната точка беше Ducati 1000 DS моторот кој беше земен од Paul Smart Sport 1000 Limited Edition. Господинот Роси се ослободи од сите електронски делови и се потпре на старите добри карбуратори. 

Целиот преден дел е од Suzuki GSX-R (целосно прилагоден и со радијални сопирачки), додека држачите и задната суспензија се превземени од Ducati Super Sport 1000 DS. Рамката првично беше онаа од Ducati 999, но Роси ја промени да изгледа на нешто помеѓу Pierobon и елегантните 900цц од седумдесетите години. Бандажите се Black Stone Tek, а задната подрамка е од алуминиум. Рачно изработениот издувен вентил и предната маска со класичен изглед беа специјално направени за овој моторцикл. Роси одлучи да го нарекува „Moto Brilliance“ и планира да го продава како кит кој ќе можете самите да го составите.

Извор: „Ducati Sportclassic

 

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!