Занимливости

Ducati го потврдува нивниот континуиран фокус во однос на безбедноста на возачот

Ducati најави серија на мерки кои ќе ги применат на нивните модели, при што ќе се користи и напредна електроника, за да се подобри безбедноста на возачите.

Следете нè на:

 

Под мотото „2025 Safety Road Map“, првата цел на фабриката која е сместена во Болоња е да го вметне „cornering ABS“ системот кај сите свои мотоцикли,  вклучувајќи ги притоа и поевтините модели.

multistrada

Повеќето од нивните мотоцикли веќе се опремени со ваков систем, но да се вметне тој кај сите модели на компанијата преставува значителен чекор напред кон подобрување на безбедноста на возачите. Од таму велат дека нема да запрат само со тоа...

Ducati планира да додаде и серија на „Advanced Rider Assistance“ системи на своите мотоцикли вклучувајќи притоа и употреба на радари кои ќе ја надгледуваат околината на возачот и ќе го предупредуваат доколку се појави некаква опасност. Во суштина, системот ќе биде заден радар кој ќе го предупреди возачот доколку има некое возило во неговата слепа точка или пак доколку некое друго возило му се приближува со голема брзина. Таквите системи се веќе вообичаена работа кај автомобилите.

Во однос на контролата на патувањето, која веќе ја има кај неколку модели на Ducati, од компанијата велат дека на предниот дел на мотоциклот ќе биде вграден уште еден радар кој ќе биде одговорен за растојанието меѓу мотоциклот и останатите возила. И повторно, овој систем е доста распространет кај автомобилите но се уште го нема кај мотоциклите.

Од компанијата велат дека овие системи заедно со напредниот интерфејс ќе бидат воведени кај моделите за 2020 година. Тука се поставува уште едно прашање. Кои ќе бидат тие модели? Најголеми се шансите тоа да биде нова Multistrada.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.