23
Саб, Сеп
Занимливости

Ducati 1199 Panigale naked

Pierobon е италијанска компанија која е позната по изработката на рамови за мотоцикли, а нивната најнова креација вклучува преработка на Ducati 1199 Panigale во нејкед верзија.

Следете нè на:

 

ducati-1199-panigale-chasis-trellis-pierobon 01Ducati 1199 Panigale naked by Pierobon

Pierobon е италијанска компанија која е позната по изработката на рамови за мотоцикли, а нивната најнова креација вклучува преработка на Ducati 1199 Panigale во нејкед верзија.

Рамот е изработен од комбинација на челик и алуминиум, при што се намалени и димензиите на оригиналниот мотор со тоа смалувајќи го меѓуоскиното растојание. Отворите за внес на воздух се изработени од карбон и се зголемени, а оставен е простор само за вртење на рачките. 

Забележливи се промени и на другите делови од моторот, секако тука е кастм седиштето, прекрасниот издув од Akrapovic како и рачно изработените ногарки од Pierobon.

Самиот агрегат не е менуван, но имајќи во предвид дека станува збор за мотор со зафатнина од 1198cm3 и моќност од 195ks воопшто и нема потреба од било какви подобрувања. Во продолжение и галеријата од моторот:

 

comments

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс ќе носи специјална розева кацига на трката која овој викенд ќе се оддржи во Арагон со цел да ја подигне свеста за ракот на градите. Не само што ќе носи таква боја во текот на викендот, туку Ринс побара и од своите фанови да се вклучат во акцијата и да ги поддржат неговите напори.

Лорис Баз потврди дека ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат во сезоната 2018 откако по три години поминати во премиерната класа во МотоГП го загуби своето место.

Ксавиер Симеон го комплетираше составот за 2018 година откако конечно потврди дека потпишал договор за да му се приклучи на тимот Reale Avintia. 

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!