Занимливости

BMW започна да печати делови за мотоцикли

Мото индустријата веќе неколку години користи напредни 3D принтери за да креира прототип делови. Ова воопшто не е некоја нова технологија со оглед на тоа дека неколку компании кои се занимаваат со развој на вселенски летала ја користат уште од осумдесетите години на минатиот век.

Следете нè на:

 

Само една недела откако BMW ја претстави задната вилушка изработена од јаглеродни влакна, компанијата ја претстави алуминиумската шасија и задна вилушка за моделот S1000RR која е направена со помош на 3D принтер. Од  BMW велат дека шасијата е резултат на дигитализираното производство кое овозможува лесно креирање на високо комплексни делови. Исто така ова на компанијата и дава можност да креира нови компоненти, а новиот развоен центар ќе може да продуцира повеќе од 140 000 прототипи годишно.

bmw frame print1

Мото индустријата веќе неколку години користи напредни 3D принтери за да креира прототип делови. Ова воопшто не е некоја нова технологија со оглед на тоа дека неколку компании кои се занимаваат со развој на вселенски летала ја користат уште од осумдесетите години на минатиот век.

Всушност, компаниите кои се занимаваат со производство на мотоцикли многу доцна почнаа да ја применуваат оваа технологија. Досега ваквите модели не можеа да се видат на улиците но самиот факт дека  BMW веќе изработи рамка и задна вилушка покажува дека работите се менуваат.

BMW не сакаше да открие нешто повеќе за самиот процес на производство но се чини дека деловите се креирани со помош на ласер кој сите метални делови ги спојува во еден објект. Компанијата веќе ја користи оваа технологија кај автомобилите со цел да произведе делови кои доколку би биле креирани на традиционалниот начин би биле премногу скапи.

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!