06
Вто, Дек
7 нови содржини
Тестови

Возевме: KTM RC 390 2015

Благодарение на Динамикс, увозникот на КТМ за Македонија, имавме прилика да го провозиме новиот RC 390 ABS (44ks) кој се продава по цена од 5500 евра.

Следете нè на:

 

ktm rc390 2015 6Го возевме новиот KTM RC 390 2015

Благодарение на Динамикс, увозникот на КТМ за Македонија, имавме прилика да го провозиме новиот RC 390 ABS (44ks) кој се продава по цена од 5500 евра.

КТМ во 2014 направи огромен бум и тоа во две полиња прво со Адвенчер моделите, а потоа и со феноменалниот 1290 Super Duke R со што успеа да го сврти вниманието на купувачите на нејкeд мотори. Но сега сите погледи на КТМ се фрлени кон друга класа, класата на суперспорт мотори со мала зафатнина. Класа која досега им припаѓаше на Kawasaki Ninja 300 и Honda CBR250R (или по ново Honda CBR300R за да може да се држи до конкуренцијата).

Моделот RC390 е дизајниран и развиен во фабриката на КТМ во Австрија, но се произведува во Индија заради помалите трошоци, а со тоа и подостапна цена на пазарот. Шасијата личи на онаа на веќе докажаниот препознатлив модел на КТМ RC8 со портокалова боја, но всушност таа е земена од Duke 390 и преработена со поагресивна управувачка геометрија со која му го оправдува спортскиот изглед на моторот, a со тоа и меѓуоскиното растојание му изнесува 1340мм.

Напред има 34мм „upside down“ вилушки  (кои за жал не се штелуваат) додека задниот амортизер се подесува само на федерот. И предните и задниот амортизер се од марката WP произведени во Индија. Всушност скоро се што е на моторот е произведено во Индија па дури и Bosch ABS системот кој во овој модел доаѓа како стандардна опрема. За оние кои не сакаат ABS можат да го исклучат со притискање на едно копче во било кое време.

Кочниците се од брендот на ByBre кој всушност значи “By Brembo” кои се сопственост на Brembo за да го задоволува пазарот на мотори со мала зафатнина. Без разлика на брендот, кочниците одлично си ја вршат својата функција. Напред како и назад за гуми од КТМ се одлучиле за Metzeler Sportec M5 со димензии 110/70ZR17 и 150/60ZR17. RC390 носи агрегат со еден цилиндар со зафатнина од 373 ссм кој произведува 44 кс.

Она што е интересно за овој модел иако е спортски и има спортско седење сепак ногарките се намерно поставени пониско за да можат да ги возат и повисоки луѓе без потешкотии и грчеви. Исто така мораме да напоменеме дека иако овој модел важи за почетници сепак мора да се внимава со рачката за гас бидејќи моторот има доволно сила да ве изненади во секое време.

За цените на КТМ моделите во Македонија кликнете овде.

По пауза од неколку години Динамикс е новиот официјален увозник на „портокаловиот“ мотор. Првите примероци од КТМ веќе се изложени во салонот на Динамикс во Скопје, а како што најавуваат од таму, наскоро ќе започне продажбата на делови како и овластен сервис за КТМ. 

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентино Роси во голем стил ја заокружи сезоната 2016 откако успеа да ја одбрани титулата на релито во Монца. На крајот тој заврши со предност поголема од 20 секунди пред  возачот на Хјундаи, Дани Сордо.

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Последниот мотоцикл кој ни доаѓа од „Faster Sons“ е Yamaha SCR950, мотоцикл кој е изработен од страна на Џеф Палхеги, изработувач на мотоцикли кој во изминативе 20 години има изработено повеќе од 70 мотоцикли.

Bold Films, продуцентите на хит филмовите Drive и Whiplash, потврдија дека ќе бидат дел од продукцијата на филмот за  Isle of Man TT. Сценариото и режијата ќе биде на Бен Јангер, кој и самиот е поранешен професионален возач.

Свесни сме за некои чудни закони ширум светот кои можеби потекнуваат од некое друго време, како на пример, возачите на такси во Лондон да мораат секогаш со себе да носат сено. Изгледа дека има и некои специфични мото закони кои во 2016 година изгледаат помалку чудно. Неколку од нив можете да прочитате подолу.

„Турбото е дел од нашите планови за во иднина“ – Тошихиро Сузуки, Претседател и извршен директор на Suzuki

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!