06
Вто, Дек
7 нови содржини
Корисни текстови

Во изминатите две години загинале 34, а повредени биле 889 мотоциклисти

Во изминатите 6 години бројот на жртви од сообраќајни незгоди се зголемува, додека пак бројот на повредени се намалува.

Следете нè на:

 

Бројките од Еропските извештаи за безбедност во сообраќајот говорат дека патиштата во земјава се далеку од безбедни, а Македонија е една од земјите во Европа каде што бројот на настрадани лица завзема голем процент од вкупниот број на мотоциклисти. Бројките од овие извештаи ги вклучуваат сите моторни возила, а ние ја издвоивме статистиката за она што нам не интересира, моторите.

Споредено со изминатите години, бројот на загинати возачи е во постојан пораст, во периодот 2009-2011 бројот на загинати возачи се движеше од 9-11, а во изминатите две години се 14-16. Кај повредените пак се бележи тренд на намалување па така ако во 2009 имаше 510 повредени возачи, во 2014 тој број е намален на 327.

Ако се земе во предвид вкупниот број на настрадани, 2014 е година во која имало 424 мотоциклисти кои биле вклучени во сообраќајни незгоди, во 2013 таа бројка изнесува 499. Позитивниот тренд на намалување на бројот на незгоди сепак е засенет од зголемениот број на фатални несреќи. Има промена и во статистиката во однос на тоа каде се случени незгодите, во 2013 во градски населби загинале 6 возачи и 1 совозач, додека пак во 2014 загинале 9 возачи. Надвор од населено место во 2013 година загинале 8 возачи и 2 совозачи, а во 2014 загинале 7 возачи и 1 совозач.

Табеларно прикажано, црната статистика изгледа вака:

Возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 16 327 343
2013 14 388 402
Вкупно 30 1375  
Со-возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 1 80 81
2013 3 94 97
Вкупно 4 174  

Постои тренд на намалување на бројот на сообраќајни незгоди во кои се вклучени мотоциклистите, да се надеваме дека тоа ќе продолжи и во следните години, а на сите нам ни останува да се потрудиме да не станеме дел од црната статистика за број на загинати. Затоа, не лудувајте по улиците, возете внимателно и секогаш носете опрема. Не заборавајте дека не е прашање дали, туку кога ќе паднете, а исто така изборот е ваш, дали ќе се потите или ќе крварите?

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентино Роси во голем стил ја заокружи сезоната 2016 откако успеа да ја одбрани титулата на релито во Монца. На крајот тој заврши со предност поголема од 20 секунди пред  возачот на Хјундаи, Дани Сордо.

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Последниот мотоцикл кој ни доаѓа од „Faster Sons“ е Yamaha SCR950, мотоцикл кој е изработен од страна на Џеф Палхеги, изработувач на мотоцикли кој во изминативе 20 години има изработено повеќе од 70 мотоцикли.

Bold Films, продуцентите на хит филмовите Drive и Whiplash, потврдија дека ќе бидат дел од продукцијата на филмот за  Isle of Man TT. Сценариото и режијата ќе биде на Бен Јангер, кој и самиот е поранешен професионален возач.

Свесни сме за некои чудни закони ширум светот кои можеби потекнуваат од некое друго време, како на пример, возачите на такси во Лондон да мораат секогаш со себе да носат сено. Изгледа дека има и некои специфични мото закони кои во 2016 година изгледаат помалку чудно. Неколку од нив можете да прочитате подолу.

„Турбото е дел од нашите планови за во иднина“ – Тошихиро Сузуки, Претседател и извршен директор на Suzuki

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!