06
Вто, Дек
7 нови содржини
Корисни текстови

Прифатено барањето за регистрација на мотоцикли на 3, 6, 9 месеци!

Tablicki-MotoriМВР официално го прифати нашето барање за регистрација на моторите на период помал од една година!

Следете нè на:

 

Се започна на форумот, на 03 Февруари 2008 со темата започната од Ацо од МК Џинка. Секако дека муабетите низ моторџиските кулоари постоеја и се шушкаа и претходно на секој собир, но со неговата тема на форумов започна полемиката која после толку време, сепак вроди со плод.

Благодарение на петицијата која ја направивме кон крајот на минатата година на која за 4 дена се потпишаа повеќе од 1000 луѓе, започнавме со правната разврска на нашите барања:

- Дозвола за увоз на мотоцикли од САД
- Регистрација на мотоциклите на временски период пократок од една година
- Намалување на цената на зелениот картон

Барањата заедно со петицијата беа поткрепени од возењето кое го организиравме низ Скопје, а на кое за жал временските услови спречија поголема масовност. Од самиот почеток наидовме на сопки, но и поддршка од повеќето мото клубови, а не изостана и поддршката од МФМ. Сопките беа пред се од институциите кои веројатно се уплашија од „протестот“ како што го најавија некои медиуми, а се работеше само за возење за поддршка на нашите барања. Така на пример од Град Скопје имавме потешкотии да извадиме дозвола за присуство со мотоциклите на плоштадот, потоа од МВР не известија дека ќе ни достават фактура која ќе треба да ја платиме за ангажманот на полицијата на денот на возењето итн. Сепак бевме одлучни да одиме до крај, цената која требаше да ја платиме беше минорна во однос на она што ќе го добиеше македонската мото заедница доколку се усвоеше барем едно од барањата.

Возењето се случи, барањата беа доставени, а од Министерството за економија наскоро пристигна писмо. Барање за увоз на мотоцикли од САД беше прифатено!

Следеше макотрпното лоцирање на надлежните за останатите барања, тропнавме на сите врати, пријатели, познаници.. По препорака од Министерството за економија го доставивме барањето за регистрацијата и зелениот картон до Министерството за транспорт и врски. Од таму не известија дека не се тие надлежни и не советуваа да се обратиме до Министерството за финансии. Одговорот од таму беше дека ни тие не се надлежни, требало да се обратиме до Националното биро за осигурување, од каде пак не известија дека барањето треба да се достави до МВР. Барањето потоа освен до МВР беше пратено и до кабинетот на Премиерот, од каде во рок од неколку дена добивме известување дека има препорака до надлежните служби позитивно да одговорат на нашите барања.

Сево ова траеше повеќе месеци бидејќи за секој одговор од министерствата чекавме по минимум 15-20 дена, времето поминуваше, а притисокот на форумот и од моторџиите се зголемуваше. Се бараше вистински протест кој ќе им покаже на надлежните дека не сме малку и дека треба да се одговори на нашите барања.

Од друга страна, информациите кои ги имавме од нашите познаници во министерствата, како и неколкуте состаноци кои ги одржавме со надлежните од МВР одеа во позитивна насока но постојано се случуваше нешто поважно во државава од нашите барања. Така, од последното барање до МВР испратено на 27 декември 2011 поминаа повеќе од 6 месеци без да добиеме официјален одговор. На роденденот на POTFAT MC веќе сериозно се правеше муабет за голем протест на кој би излегле моторџиите од сите градови во Македонија. Веднаш потоа упативме уште едно писмо до МВР, повторувајќи ги нашите логични барања, пропратени со потписите од петицијата и одговорот од кабинетот на Премиерот.

Веќе се правеа планови за следните чекори, кога во петокот на нашата адреса пристигна писмо од МВР:

pismo-mvr.jpg

Одговорот од МВР веќе е пратен до Националното биро за осигурување кое сега треба да направи ревизија на одлуката за издавање на полиси за осигурување на мотоциклите, за потоа да може да се направи промена на периодот на кој се издава зелениот картон (со тоа да се намали и неговата цена).

Како што се вели во писмото од МВР, со интерниот акт од 12.07 кој е доставен до нивните служби веќе можете да си го регистрирате моторот на период пократок од една година. Потребно е да извадите осигурување на периодот на кој сакате да го регистрирате моторот (на 3, 6, 9 месеци..), да го однесете моторот на технички и службеникот од МВР е должен да ви ја завери сообраќајната до датумот до кој ви важи полисата.

Ова е заеднички успех на сите моторџии, сите мото клубови и институции кои дадоа придонес и поддршка во она што го правевме. Да потсетиме и дека успеавме во намерата да ја предомислиме општина Центар во намерата да наплаќа за паркинг на мотори, а добивме и позитивен одговор од ЈП Улици и Патишта во однос на нашето барање за промена на бојата која се користи по улиците, а која се лизга како да возиме по мраз.

Ви благодариме за сите позитивни и конструктивни критики, за сета поддршка, тапкање по рамо и конкретни работи, се она што го правевте во изминатиот период, без вас моторџии, немаше да успееме. Нека ни е со среќа.

Мотори.ком.мк

п.с. на 15-ти септември ќе го славиме нашиот 5-ти роденден и ќе ги славиме заедничките успеси, не ни помислувајте да не дојдете :)

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентино Роси во голем стил ја заокружи сезоната 2016 откако успеа да ја одбрани титулата на релито во Монца. На крајот тој заврши со предност поголема од 20 секунди пред  возачот на Хјундаи, Дани Сордо.

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Последниот мотоцикл кој ни доаѓа од „Faster Sons“ е Yamaha SCR950, мотоцикл кој е изработен од страна на Џеф Палхеги, изработувач на мотоцикли кој во изминативе 20 години има изработено повеќе од 70 мотоцикли.

Bold Films, продуцентите на хит филмовите Drive и Whiplash, потврдија дека ќе бидат дел од продукцијата на филмот за  Isle of Man TT. Сценариото и режијата ќе биде на Бен Јангер, кој и самиот е поранешен професионален возач.

Свесни сме за некои чудни закони ширум светот кои можеби потекнуваат од некое друго време, како на пример, возачите на такси во Лондон да мораат секогаш со себе да носат сено. Изгледа дека има и некои специфични мото закони кои во 2016 година изгледаат помалку чудно. Неколку од нив можете да прочитате подолу.

„Турбото е дел од нашите планови за во иднина“ – Тошихиро Сузуки, Претседател и извршен директор на Suzuki

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!