21
Пет, Јул
WSBK

WSBK: Трката во Индија се претвора во кошмар поради царинските правила

india

Супербајк трката во Индија, закажана  за 10 март, може да биде откажана поради комплексната шема на регулативи на Индиската царина кои може да предизвикаат големи трошоци за тимовите.

Следете нè на:

 

indiaСкица од новата патека во Индија на која за прв пат годинава треба да се вози трка

Супербајк трката во Индија, закажана  за 10 март, може да биде откажана поради комплексната шема на регулативи на Индиската царина кои може да предизвикаат големи трошоци за тимовите.

indiaСкица од новата патека во Индија на која за прв пат годинава треба да се вози трка

Супербајк трката во Индија, закажана  за 10 март, може да биде откажана поради комплексната шема на регулативи на Индиската царина кои може да предизвикаат големи трошоци за тимовите.

Царинските правила на Индија наложуваат целата техничка опрема да пристигне во земјата најмалку 15 дена пред почетокот на трката. Тоа претставува голем проблем, бидејќи WSBK тимовите на 24 февруари ќе бидат на „Philip Island“, каде што е закажан стартот на новата сезона. Тоа е само 15 дена пред стартот на трката во Индија, која ќе се одржи на патеката „Buddh“ во близина на Њу Делхи.

Тимовите исто така мора да депонираат средства во Индиската царина, еднаква или малку поголема од вредноста на опремата која не е за продавање. Таа должност обично се поништува или средствата се враќаат откако опремата ќе ја напушти земјата. Но поради големата бирократија, враќањето на средставата обично се оддолжува.Тоа ќе бара од тимовите- од кои некој едвај преживуваат- да обезбедат доволно средства да ги покријат своите трошоци. Повеќето WSBK тимови веројатно ќе можат да го издржат тој товар, но за помалите ќе биде многу тешко.

PAPHOTO4 372187Овој проблем во Индија не е ништо ново. Формула Еден Менаџментот, кој управува со сите комерцијални аспекти на Формула 1, работи заедно со официјалните лица на царините во сите земји каде што се одржуваат трките за да обезбедат непречено влегување на сите тимови во нивните земји.  Но индиската царина одби да ги смени прописите за првите две трки во Формула 1 кои се одржаа во 2011 и 2012, притоа предизвикувајќи главоболки за тимовите и дополнителна работа за менаџментот на формула 1.

Dorna ќе одржи состанок во Мадрид наредната недела на кој ќе се обидат да го решат овој проблем. На него ќе учествуваат официјалните лица на тимовите, претставници на италијанската компанија која е задолжена за превозот на тимовите и опремата ширум светот каде се одржуваат WSBK трки.

Ова ќе претставува значаен прв тест за можностите на Dorna да се справи со организацијата на MotoGP и WSBK истовремено. Одлуката околу тоа колку силно треба да се притиснат Индиските официјални лица да ги олабават царинските регулативи за WSBK, може да ни даде индикации за тоа колкава важност ќе им даде Dorna на WSBK во споредба со MotoGP.

Ќе биде многу тешко за Dorna да ги избере своите приоритети. Kомпанијата ќе се обиде да им подаде маслиновa гранка на скептичните претставници на WSBK со тоа што ќе се обиде да го олесни нивниот влез во Индија. Но Dorna исто така не сака да си ги наруши односите со владините претставници во Индија и во земјите од југоистична азија бидејќи сигурно ќе сака во иднина да организира MotoGP трка во Индија и во дел од брзо растечкиот пазар во југоисточна азија. 

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!