WSBK

WSBK: Сепанг нема да го продолжи договорот со Светскиот Супербајк шампионат

„Се надеваме дека во иднина ќе имаме и друга можност да го донесеме Светскиот Супербајк шампионат во Малезија“

Следете нè на:

 

Следната сезона, Светскиот Супербајк шампионат нема да се врати на патеката во Сепанг, Малезија.

Во изминативе три години, патеката беше домаќин на трки од овој шампионат, но бројот на гледачи е значајно намален и поради тоа Сепанг се одлучи да се фокусира на Формула 1 и MotoGP.

sepang wsbk

„Договорот за да бидеме домаќини на WSBK ни завршува оваа година и ние одлучивме овој настан повеќе да не се оддржува во Сепанг,“ изјави извршниот директор на трката, Разлан Разали.  „Со оглед на моменталната финансиска ситуација како и желбата да ги подобриме постоечките објекти, а и да изградиме нови, сметаме дека ова е најдобрата одлука во моментов. Бидејќи сакаме да го избегнеме финансискиот ризик, сметаме дека најдобро би било да ги вложиме нашите средства во двата најголеми интернационални настани, Формула 1 и MotoGP. Но, можеби во иднина кога ќе се подобри финансиската ситуација, повторно ќе бидеме домаќини на WSBK.“

Домашниот возач Зулфами Каирудин освои место на подиумот на последната трка во Сепанг.

„Ова беше навистина значајно за нас и ќе ни недостига организацијата на трката. Но, кога ќе погледнеме на повеќето фактори, сметаме дека во моментов ова е најдобрата одлука.“

Патеката во Сепанг е единствената на која се вози Формула 1, MotoGP и WSBK.

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!