WSBK

WSBK: Сепанг нема да го продолжи договорот со Светскиот Супербајк шампионат

„Се надеваме дека во иднина ќе имаме и друга можност да го донесеме Светскиот Супербајк шампионат во Малезија“

Следете нè на:

 

Следната сезона, Светскиот Супербајк шампионат нема да се врати на патеката во Сепанг, Малезија.

Во изминативе три години, патеката беше домаќин на трки од овој шампионат, но бројот на гледачи е значајно намален и поради тоа Сепанг се одлучи да се фокусира на Формула 1 и MotoGP.

sepang wsbk

„Договорот за да бидеме домаќини на WSBK ни завршува оваа година и ние одлучивме овој настан повеќе да не се оддржува во Сепанг,“ изјави извршниот директор на трката, Разлан Разали.  „Со оглед на моменталната финансиска ситуација како и желбата да ги подобриме постоечките објекти, а и да изградиме нови, сметаме дека ова е најдобрата одлука во моментов. Бидејќи сакаме да го избегнеме финансискиот ризик, сметаме дека најдобро би било да ги вложиме нашите средства во двата најголеми интернационални настани, Формула 1 и MotoGP. Но, можеби во иднина кога ќе се подобри финансиската ситуација, повторно ќе бидеме домаќини на WSBK.“

Домашниот возач Зулфами Каирудин освои место на подиумот на последната трка во Сепанг.

„Ова беше навистина значајно за нас и ќе ни недостига организацијата на трката. Но, кога ќе погледнеме на повеќето фактори, сметаме дека во моментов ова е најдобрата одлука.“

Патеката во Сепанг е единствената на која се вози Формула 1, MotoGP и WSBK.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!