28
Вто, Фев
WSBK

WSBK Pirelli Aragón: Дали знаевте?

Неколку факти за третата рунда од Светскиот Супербајк шампионат која овој викенд е под покровителство на Пирели.

Следете нè на:

 

Pirelli е главниот покровител на третата рунда од Светскиот Супербајк шампионат која ќе се вози овој викенд на патеката Арагон во шпанија. Пред да започнат возбудувањата да ги погледнеме бројките од изминатите сезони.

Во 2011, MotorLand стана петтата Шпанска патека која ќе биде домаќин на трка од Светскиот Супербајк шампионат, а вкупно четириесет и четврта. На домашните возачи тешко им оди на оваа патека. Карлос Чека е единствениот возач кој успеал да се најде на врвот. Во 2011, на првата трка која се оддржа тука, тој успеа да постигне најбрзо време на еден извозен круг.

wsbk race2 hl 02804 p3 action bigСупербајк шампионатот е подготвен за третата рунда

На првите трки, победници беа Италијанци. Марко Меландри и Макс Бијаџи победија во 2011 и 2012 година. Но од 2013, MotorLand Aragón стана Британска трка откако Чез Дејвис, Том Сајкс и Џонатан Реа успеаа да остварат победи на следните трки.

Само тројца возачи успеале да стартуваат од првото место. Марко Меландри во 2011, Том Сајкс од 2012 до 2014 и Леон Хаслам минатата година. Чез Дејвис заостанува само еден бод од Марко Меландри во борбата за најдобар возач на оваа патека. Меландри има 138, а Дејвис во моментов има 137 поени.

Aprilia е единствениот тим што успева да освои место на подиумот секоја година на оваа патека. Досега тоа им успеало десет пати. Kawasaki е на второто место со 8 места на подиумот. На секоја трка која се одржувала на оваа патека до сега, има по еден возач на Aprilia кој се наоѓа во првиот ред. Досега тие имаат остварено две победи благодарение на Макс Бијаџи.

BMW и Kawasaki имаат остварено по три победи на оваа патека. За германскиот тим победија Марко Меландри во 2012 и Чез Дејвис една година подоцна. Тоа беа и последните две места на подиумот за BMW на оваа патека. Жорди Торес со својата Althea BMW оваа сезона ќе се обиде да го промени тоа.

Kawasaki го дели рекордот за најмногу победи остварени на оваа патека. Пред две години тие остварија 1-2 победа. Од 2012 година, возач на Kawasaki постојано се наоѓа во првиот ред на стартот на трката. Минатата сезона, Реа победи на првата трка, а Сајкс заврши на третото место, а на втората трка, возачот од Северна Ирска за малку загуби од возачот на Ducati, Чез Дејвис.

Honda до сега само еднаш имаат завршено на подиумот на патеката во Арагон откако Џонатан Реа заврши на третото место на првата трка во 2014 година, но се чини дека тоа ќе се промени. На првите четири трки од оваа сезона Honda и ван дер Марк имаат 75% успешност. Единствен неуспех доживеаа на трката во Тајланд кога холанѓанецот заврши на четвртото место. Најдобро постигнато место на квалификациите им е четврто благодарение на Џонатан Реа во 2014 година.

Актуелниот шампион Џонатан Реа ќе замине на патеката во Шпанија како лидер на последните 28 трки. Ова е една од најдолгите низи во историјата на шампионатот после првата трка. Пред него се Фогерти со 32 во периодот од 1994 до 1995 година и Бејлис со 41 во периодот од 2001 до 2002 година.

comments

Би можело да ве интересира

Минатиот пат кога пишувавме за „Rain Pal“ тоа беше само еден проект на кој му требаа финансии. Ако мислевте дека нема да успее и несакавте залудно да си ги потрошите парите сега ќе можете да си купите една ваква кацига бидејќи компанијата започна со сериско производство.

Марк Маркез вели дека повредата која ја претрпе на приватниот тест во Херез не е сериозна. Тој уште еднаш го повреди рамото, нешто што досега неколкупати му се има случено во текот на кариерата.

Возачот на Кавасаки тимот и актуелен шампион во Мотул Супербајк шампионатот на најдобар можен начин ја започна новата сезона откако забележа двојна победа во првата рунда.

Џонатан Реа на најдобар можен начин ја започна одбраната на титулата откако забележа победа на првата трка во сезоната на патеката Филип Ајленд.

Новинарите од „MCN“ пред неколку години предвидуваа дека Honda ќе направи V4 Супербајк кој ќе има големи сличности со MotoGP мотоциклот. Мислам дека оригиналната гласина започна со „V5 power plant“ ако тоа ви дава некаква претстава за тоа колку долго се врти приказнава.

Подгответе се за ова неверојатно видео кое сигурно ќе ве направи многу популарен меѓу колегите на работа. Подгответе се да изгубите неколку минути од вашиот живот кои никогаш повеќе нема да ги вратите назад.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!