WSBK

WSBK: Нов формат за пол позиција

Оваа сезона во Супербајк е променето правилото за пол позиција, па така распоредот од „Tissot-Superpole“ ќе биде одреден според нов формат.

Следете нè на:

 

wsbk-istanbul-2013-113Од сега и слободните тренинзи се важни, Јуџин Лаверти со пехарот за најбрзо време во Истанбул

Оваа сезона во Супербајк шампионатот е променето правилото за пол позиција, па така распоредот на „Tissot-Superpole“ ќе биде одреден според нов формат.

Во 2014 супер-пол позицијата ќе биде одредена со две сесии во траење од по 15 минути. Но за разлика од порано, од оваа сезона во игра се и резултатите од слободните тренинзи. Возачите ќе треба да се потрудат од самиот старт да дојдат до поволна позиција, да ја освојат супер-пол позицијата и двете трки во рундата да ги започнат од првата позиција.

Промените се направени со цел доближување на правилата и начините на бодување помеѓу двата нај популарни шампионати, Супербајк и МотоГП. Иако во моментот има премногу разлики, ФИМ се обидува да им ја олесни работата на стјуардите и организаторите на трките, а остава и простор за евентуално доближување во форматот на натпреварување помеѓу шампионатите.

 Нов формат за супер-пол позиција:

  • Само најдобрите 20 возачи од слободните тренинзи 1,2 и 3 ќе се борат за Супер-пол позиција
  • Десетте најбрзи влегуваат во Супер-пол 2, додека пак останатите се во Супер-пол 1
  • Најбрзите двајца од Супер-пол 1 ќе им се приклучат на 10-те возачи во Супер-пол 2
  • Сесијата во Супер-пол 1 трае 15 минути, па потоа следува пауза од 10 минути и веднаш продолжува Супер-пол 2
  • Во Супер-пол 2, 12 возачи ќе возат сесија од 15 минути во која ќе се одреди стартната листа

Според провизорниот календар, сезоната започнува на 23-ти февруари кога се вози рундата на патеката Филип Ајленд во Австралија.

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!