WSBK

WSBK: Многу работа ги чека Хејдн и Honda

После четири дена поминати на новата Honda Fireblade, Ники Хејдн, покажа мала несигурност но тоа сигурно нема да го разочара Американецот.

Следете нè на:

 

Возачот кој има одлична работна етика сигурно нема така лесно да се откаже. Но после проблематичниот прв тест, работите тргнаа во погрешен правец за Холандскиот тим.

„Првиот ден не беше воопшто добар за нас,“ призна Хејдн. „Навистина не можам ништо подобро да кажам. Се мачевме со мотоциклот и тој не беше воопшто стабилен при излегувањето од свиоци. “

Nicky Hayden Honda Racing World Superbike Steve English 01

„Некои од проблемите што ги имавме во Херез се тука а можеби и се зголемени. Мотоциклот премногу се лизга при влегување во свиоците и поради тоа го губите правецот. “

„Да бидам искрен, ова беа фрустрирачки неколку денови за мене. Но ова не е прв пат да имам ваков тест во животот и ќе работиме да го решиме проблемот. “

Една од позитивните работи на тестот е фактот дека Хејдн успеа да го заврши целиот до крај без да има никакви проблеми, бидејќи во декември минатата година тој мораше да оди на операција на коленото.

Возачот од Кентаки се уште не е целосно подготвен но очекува дека ќе биде во врвна форма за првата трка од сезоната која ќе се вози на островот Филип.

„Во моментов не знам што можам да очекувам на островот Филип. Тимот ќе продолжи да собира податоци за патеката а потоа ќе видиме што ќе се случи. Не сакам да правам никакви предвидувања, но нема да се откажам предвреме.“

Како надополнување, тимот на патеката во Портимао донесе голем број на додатоци за моторот но сепак настапи со мотоцикл кој на себе имаше поголем дел од деловите на моделот за сезоната 2016.

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!