20
Чет, Јул
WSBK

WSBK: Кој ќе биде новиот шампион, Сајкс или Гинтоли?

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Следете нè на:

 

sajks-polТом Сајкс има предност во генералниот пласман но нема да му биде лесно да ја одбрани титулата

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Патеката Лосаил во Катар за прв пат под светлата на рефлекторите ќе биде домаќин на возачите од Светскиот Супербајк шампионат. Том Сајкс и Силвијан Гинтоли имаат две трки со по 17 круга да ја решат завршницата на шампионатот, едниот актуелен Светски шампион, другиот на само 12 бода зад него.

Сајкс имаше поголема предност во генералниот пласман но трките на Мањи-кур во Франција му овозможија на Гинтоли да се доближи доволно со бодовите за да следиме возбудлива финална рунда. Во однос на трката во недела, Сајкс има предност и заради тоа што се работи за патека на која веќе има возено.

„Со нетрпение ја очекувам трката на Лосаил, тоа е патека на која веќе се имам тркано, а бев тука и за презентацијата на новата Нинџа. Возев под светлината на рефлекторите и можам да кажам само дека е целосно различно искуство од она на што сме навикнати. Самата патека е одлична, поставеноста на свиоците овозможува во целост да се искористи потенцијалот на Супербајк моторите. Со нетрпение очекувам во петок да започнат сесиите. Знам дека влогот е голем и дека нема простор за грешка, но едноставно сакам да излезам на патеката и да го правам она што го знам најдобро. Ова е трета година по ред во која се бориме за титулата, па останува на тоа да се покажеме најдобро што можеме на денот на трките.“ - изјави Сајкс

Силвијан Гинтоли исто така има возено на Лосаил, последен пат на трка во 2010 (8 часа Доха) па и нему нема да му биде непозната патеката.

„Иако немам возено во Катар од 2010 сигурен сум дека патеката одлично ќе се покаже за RSV4, многу сум возбуден пред викендот кој следи и ќе се потрудам да останам максимално фокусиран на целта. Работевме напорно за ова, од Лагуна Сека до сега успеавме да ја намалиме разликата од 44 на само 12 бода, Сајкс одлично се брани но сега сме навистина блиску.“ - изјави Гинтоли.

Трката во Франција беше по многу работи контроверзна, пред се заради тимските наредби по кои Марко Меландри го пропушти Гинтоли во првата трка, но потоа одби да го стори истото во втората. Во разговорот со Меландри тој вели дека се надева на титулата во конструктори, но не го спомнува неговиот клубски колега:

„Многу сум среќен што ќе возам во Катар ноќе, патеката е одлична и ќе можам да го искористам максимумот од мојата Aprilia RSV4. Се надевам дека ќе продолжам со добрите резултати и ќе помогнам Априлија да ја добие титулата во конструктори.“

Трките се возат во недела со пренос на ЕуроСпорт каналот, првата со почеток во 17 часот, а втората со почеток во 20 часот по наше време.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!