25
Нед, Јун
WSBK

WSBK: Кој ќе биде новиот шампион, Сајкс или Гинтоли?

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Следете нè на:

 

sajks-polТом Сајкс има предност во генералниот пласман но нема да му биде лесно да ја одбрани титулата

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Патеката Лосаил во Катар за прв пат под светлата на рефлекторите ќе биде домаќин на возачите од Светскиот Супербајк шампионат. Том Сајкс и Силвијан Гинтоли имаат две трки со по 17 круга да ја решат завршницата на шампионатот, едниот актуелен Светски шампион, другиот на само 12 бода зад него.

Сајкс имаше поголема предност во генералниот пласман но трките на Мањи-кур во Франција му овозможија на Гинтоли да се доближи доволно со бодовите за да следиме возбудлива финална рунда. Во однос на трката во недела, Сајкс има предност и заради тоа што се работи за патека на која веќе има возено.

„Со нетрпение ја очекувам трката на Лосаил, тоа е патека на која веќе се имам тркано, а бев тука и за презентацијата на новата Нинџа. Возев под светлината на рефлекторите и можам да кажам само дека е целосно различно искуство од она на што сме навикнати. Самата патека е одлична, поставеноста на свиоците овозможува во целост да се искористи потенцијалот на Супербајк моторите. Со нетрпение очекувам во петок да започнат сесиите. Знам дека влогот е голем и дека нема простор за грешка, но едноставно сакам да излезам на патеката и да го правам она што го знам најдобро. Ова е трета година по ред во која се бориме за титулата, па останува на тоа да се покажеме најдобро што можеме на денот на трките.“ - изјави Сајкс

Силвијан Гинтоли исто така има возено на Лосаил, последен пат на трка во 2010 (8 часа Доха) па и нему нема да му биде непозната патеката.

„Иако немам возено во Катар од 2010 сигурен сум дека патеката одлично ќе се покаже за RSV4, многу сум возбуден пред викендот кој следи и ќе се потрудам да останам максимално фокусиран на целта. Работевме напорно за ова, од Лагуна Сека до сега успеавме да ја намалиме разликата од 44 на само 12 бода, Сајкс одлично се брани но сега сме навистина блиску.“ - изјави Гинтоли.

Трката во Франција беше по многу работи контроверзна, пред се заради тимските наредби по кои Марко Меландри го пропушти Гинтоли во првата трка, но потоа одби да го стори истото во втората. Во разговорот со Меландри тој вели дека се надева на титулата во конструктори, но не го спомнува неговиот клубски колега:

„Многу сум среќен што ќе возам во Катар ноќе, патеката е одлична и ќе можам да го искористам максимумот од мојата Aprilia RSV4. Се надевам дека ќе продолжам со добрите резултати и ќе помогнам Априлија да ја добие титулата во конструктори.“

Трките се возат во недела со пренос на ЕуроСпорт каналот, првата со почеток во 17 часот, а втората со почеток во 20 часот по наше време.

 

comments

Би можело да ве интересира

Викендов на програмата е 8-та трка од МотоГП шампионатот која ќе се вози на патеката Асен во Холандија.

„Викендот во Каталуња, вклучувајќи го и тестот беше навистина големо искуство за мене. Сакам да го искористам знаењето кое го стекнав за да остварам што е можно подобар резултат“ – Јохан Зарко.

„Секако дека временските услови секогаш се непредвидливи и прават работите да се менуваат многу брзо. Затоа мораме да бидеме подготвени да се адаптираме исто како што направивме минатата сезона и во 2014 година“ – Марк Маркез

Откако на големо изненадување, прилично рано беше објавен календарот за следната сезона во Формула 1, се поставува прашањето како тоа ќе влијае на MotoGP календарот за следната сезона.

Германецот кој настапува за тимот Tech 3 Yamaha се најде пред двајцата фабрички возачи, како на двете сесии така и на трката. Тимот на Ерв Поншарал ја продолжи серијата на импресивни настапи.

Motul повторно е официјален лубрикант на трофејот Isle of Man. Од 5-ти до 9-ти јуни, три тима со техничка поддрша од страна на Француската компанија остварија победи на трката која постои од 1911 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!