22
Пет, Сеп
WSBK

Том Сајкс: „Новите правила за моторот се комплетна глупост“

Том Сајкс смета дека новите правила за моторот се комплетна глупост, бидејќи поради нив ќе мора да има поинаков стил на возење.

Следете нè на:

 

Том Сајкс смета дека новите правила за моторот се комплетна глупост, бидејќи поради нив ќе мора да има поинаков стил на возење.

Според новите правила, моторите во WSBK класата ќе мора да имаат „balancing shaft“ што пак значи дека новиот мотоцикл на Kawasaki, ZX-10R, ќе има поинакви карактеристики.

Сајкс смета дека овие промени ќе преставуваат голем проблем за него.

sykes winter test

„Би рекол дека мојот стил на возење е повеќе тркачки. Секогаш сакам остро да влезам и да излезам од свиокот. Со сите овие промени на правилата ќе морам многу да се прилагодам и токму тоа се обидов да го направам во Арагон.“

„Мислам дека тука постигнавме мал напредок. Ќе продолжиме да работиме, но една работа е сигурна. Правилата постојано се менуваат. Мислам дека кога луѓето велат дека шампионатот треба да биде евтин, а правилата постојано се менуваат, не разбираат дека тоа не го прави евтин бидејќи мора да се бара алтернатива. “

„Разочаран сум во однос на тоа во кој правец се менуваат правилата, дека акумулаторите мора да се заменат со генератори. Тоа влијае на она што сакам да го направам со мотоциклот. Ќе се обидам најмногу што можам да бидам компетитивен. Веќе го почнавме тоа во Арагон.“

„Во суштина, тоа е една голема глупост и малку е разочарувачки бидејќи со тоа ќе ми се намалат перформансите. “

„Луѓето можат да кажат што сакаат, но во однос на тоа како возев со мотоциклот, сега сум далеку од тоа. Можам цел ден да ви зборувам, но, таква е ситуацијата и ќе се обидеме да дадеме се од себе.“

Во однос на тоа како досега се одвиваа тестовите додаде: „Да бидам искрен, добри се. Денеска беше прилично мирно. Во однос на перформансите не беше многу добро но сакавме да испробаме некои работи и ги искористивме лошите временски услови за да го направиме тоа.“

„Ако во следните неколку дена временските услови се добри ќе испробаме други работи. Во основа, блиску сме до мотоциклот за следната сезона. Работиме и тестираме колку што можеме повеќе. Шасијата е слична, но моторот е малку потежок.“ 

comments

Би можело да ве интересира

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Јохан Зарко вели дека целта му е освојување на место на подиумот на претпоследната трка која се вози во Европа за оваа сезона.

Мото клубот Вардар слави 39 години од своето формирање.

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!