WSBK

Светскиот Супербајк шампионат ја одобри употребата на аеродинамичните крилца

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Следете нè на:

 

Светскиот Супербајк шампионат денеска ја соопшти најновата одлука на SBK комисијата, а со која се појаснети некои од новите правила кои ќе важат во сезоната 2018, а меѓу кои се и новото ограничување на максималниот број на вртежи како и цената на деловите за кои веќе пишувавме.

Но исто така има уште една интересна промена која вреди да се спомене, а тоа е употребата на аеродинамичните крилца. Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

kawasaki ninja h2r

Со оглед на тоа дека постои голема можност „spec-ECU“ да стане дел од шампионатот, производителите ќе треба да пронајдат други начини со цел да бидат подобри од конкуренцијата. Како што имаме видено во MotoGP шампионатот, кој веќе го користи правилото за еден производител на електроника, тимовите се фокусирани на развојот на аеродинамиката бидејќи ја користат како замена за електрониката кога станува збор за стабилноста и перформансите на мотоциклот.

Во однос на производството, веќе има шпекулации дека новиот V4 мотоцикл на Ducati кој се очекува да дебитира следната година, ќе има аеродинамика инспирирана од MotoGP.

Aprilia веќе ги направи аеродинамичните крилца достапни кај Aprilia RSV4 RF супербајк мотоциклот кој е наменет исклучиво за тркачка патека. Засега останува само да видиме која компанија прва ќе ги понуди аеродинамичните крилца кај продукциските машини.

Kawasaki исто така покажа значителен интерес за крилцата, а Kawasaki Ninja H2R ќе добие значителни подобрувања кои ќе треба да го скротат моторот со зафатнина од 300 коњски сили.

Каде сето ова ќе не одведе засега е непознато. Премногу е доцна да се видат промените кај моделите за 2018 година но во 2019, работите би можеле да бидат навистина интересни.

comments

Би можело да ве интересира

Покрај рекордната продажба во САД која ја објавија минатата недела, BMW соопшти дека успеале да го надминат и рекордот на компанијата на глобалнот пазар, откако во 2017 година успеаа да продадат 164.153 мотоцикли. 

И покрај намалената целокупна продажба на мотоцикли на пазарот, Ducati имаше раст во продажбата и поголеми бројки во 2017 година

Уште еден драматичен ден на релито Дакар. Поранешниот лидер во генералниот пласман, Адриен Ван Беверен мораше да биде евакуран од етапата после тешкиот судар кој го имаше на само 3 километри до целната линија.

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!