WSBK

Рекапитулација од WorldSBK трката во Тајланд

Ако нешто можеме да заклучиме од втората трка од Светскиот Супербајк шампионат тоа е дека не очекува интересна сезона.

Следете нè на:

 

Откако заврши на четвртото место на втората трка, тој изјави дека морал да вложи дупло повеќе енергија со оглед на тоа дека стартуваше од деветата позиција. Ирецот пред трката изјави дека промените на неговиот мотоцикл го приморале да го адаптира неговиот стил на возење, односно ZX10-RR да го вози како да е Суперспорт машина.

jordi torres mv agusta buriram thailand worldsbk

Бурирам останува единствената трка на календарот каде што Ducati се уште нема постигнато победа. Сепак, Чез Дејвис имаше добар настап во неделата.

После трката, на прашањето во однос на новите регулации, Дејвис изјави дека работите не се премногу сменети за тимот, а и неговиот стил на возење останува ист.

Трката во Тајланд беше вистински тест за Велшанецот. Во текот на изминатите четири години, тимот постојано бележи подобрување.

Во изминативе три сезони Џонатан Реа доминираше на трката и на патеката во Бурирам, тој ги поставуваше темелите кои го одведоа до освојување на титулата. Но за разлика од претходните години кога Дејвис после втората трка заостануваше повеќе од 30 поени, овојпат разликата е само 12 поени.

После првата трка од сезоната се чинеше дека Yamaha оди наназад додека пак Honda забрзано чекори напред. Сепак, во Бурирам и двете екипи се бореа за врвот, а настапот на Леон Камиер јасно покажува дека работите се значително подобри за Honda

Тимот на Red Bull Honda се уште не ја променила електрониката и ја користат платформата како основа за таквите перформанси. Од друга страна пак Yamaha конечно направи промена на спецификациите. После завршувањето на втората трка, Михаел ван дер Марк изјави дека Yamaha е блиску до врвот и дека тимовите кои се дел од серијата се многу изедначени.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!