WSBK

Победа за Макс Бијаџи во првата трка на Арагон

motori PA1180270Макс Бијаџи обезбеди прво место за само 0,278 секунди пред неговиот голем ривал Марко Меландри на првата трка во Арагон. 

Следете нè на:

 

308 r08_biaggi_actionМакс Бијаџи обезбеди прво место за само 0,278 секунди пред неговиот голем ривал Марко Меландри на првата трка во Арагон. 

Третото место беше загарантирано за Том Сајкс но на самиот крај од трката Аиртон Бадовани со своето BMW удри во задното тркало на Том Сајкс при што двајцата падна. Целата таа случка беше во полза на Карлос Чека кој заврши на третото место во Арагон

Резултати од првата трка:

1. Max Biaggi ITA Aprilia Racing RSV-4 39m 51.188s
2. Marco Melandri ITA BMW Motorrad S1000RR +0.278s
3. Carlos Checa ESP Althea Ducati 1098R +9.462s 
4. Chaz Davies GBR ParkinGO MTC Aprilia RSV-4 +10.827s 
5. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV-4 +15.708s
6. Michel Fabrizio ITA BMW Italia Goldbet S1000RR +27.597s 
7. Leon Haslam GBR BMW Motorrad S1000RR +29.032s 
8. Davide Giugliano ITA Althea Ducati 1098R +39.374s 
9. Leon Camier GBR Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 +40.887s
10. Maxime Berger FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +41.440s 
11. Niccolo Canepa ITA Red Devils Ducati 1098R +42.056s 
12. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +42.369s 
13. Lorenzo Zanetti ITA PATA Ducati 1098R +42.669s 
14. Hiroshi Aoyama JPN Honda WSBK CBR1000RR +48.010s
15. John Hopkins USA Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 +49.752s 
16. Jonathan Rea GBR Honda WSBK CBR1000RR +54.590s 
17. Norino Brignola ITA Grillini Progea BMW S1000RR +1m 59.653s

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!