24
Пон, Јул
WSBK

Пирели го преферира WSBK пред MotoGP

Иако го признаваат престижот кој го носи учеството во MotoGP, од Пирели сметаат дека присуството во Светскиот Супербајк Шампионат го нуди најдобриот начин за развој на нивните гуми за асфалт.

Следете нè на:

 

542288 10151030103485330 19211913 nОд Пирели се задоволни како снабдувачи во Супербајк шампионатот 

Иако го признаваат престижот кој го носи учеството во MotoGP, од Пирели сметаат дека присуството во Светскиот Супербајк Шампионат го нуди најдобриот начин за развој на нивните гуми за асфалт.

Оваа година Пирели ја одбележува нивната десетта сезона како ексклузивен застапник со гуми на WSBR,улога која ја исполнуваат од 2004 година кога серијата се одлучи на нов и контроверзен премин на употреба на само еден бренд на гуми.

Пирели потоа го презеде и договорот за снабдување со гуми на Формула 1 тимовите, откако Bridgestone  се повлече на крајот на 2010 година. Но Bridgestone продолжува да биде официјален снабдувач со гуми на MotoGP, позиција која ја држат од 2008 година кога натпреварите помеѓу производителите на гуми беа забранети.

Во нашиот модел за гуми за моторцикли мора да има големи сличности меѓу тркачките и гумите за продажба, а тоа го нема кај MotoGP. Доколку MotoGP го прифати ова, тогаш зошто да не?Џорџио Барбиер, Пирели

Договорот на Bridgestone важи до крајот на 2014 година. Доколку се одлучат да го продолжат, малку е веројатно дека Јапонската фабрика ќе има конкуренција од Пирели. 

„Секогаш ги гледавме Формула 1 и MotoGP како врв на мотоспортот,“ изјави Џорџио Барбиер, директорот за мото трки на Пирели ексклузивно за crash.net за време на компаниската мотоспорт презентацијата во Милано.

„Пирели сега е дел од Формула 1, што претставува врв. Дали нашиот бренд треба да биде и дел од MotoGp? Незнам...Во моментов сме дел од Супербајк серијата бидејќи сметаме дека учеството во Супербајк е најдобриот начин да ги подобриме нашите гуми. Дали би сакале да бидеме дел од MotoGp  за да имаме подобар имиџ? Пирели веќе има моторциклистички имиџ и сме лидери во моторциклистичките гуми, па зошто би сакале да бидеме дел од MotoGP?“

„Ние би сакале да го задржиме нашиот “модел”.  Тоа значи дека ние треба да работиме на проект кој има многу сличности помеѓу обичното возење и тркањето, а тоа го нема во MotoGP. Но доколку MotoGP го прифати ова, тогаш зошто да не. “

Договорот на Пирели со Супербајк серијата трае до крајот на 2015 година.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!