20
Чет, Јул
WSBK

Нова класа во Супербајк шампионатот: „Supersport 300“

FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.

Следете нè на:

 

FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.

Концептот за оваа класа дојде по консултации со производителите. Производителите на мотоцикли забележале дека продажбата на мотоцикли од категоријата 600cc опаѓа а продажбата на полесните мотоцикли е во пораст.

Се повеќе и повеќе производители влегуваат во класата, иако секој од нив има малку поразлични машини и различни капацитети на моторот.

Поради оваа причина, серијата се соочи со својот прв голем предизвик: балансирање на различни мото концепти еден против друг, но и да се обезбеди дека трките се уште остануваат достапни за сите.

2014 KTM RC390 white 02

За сезоната 2017 одобрени се четири машини: Yamaha YZF-R3, KTM RC390, Honda CBR500R (која претходно се натпреваруваше во европскиот јуниорски куп) и Kawasaki Ninja 300, еден од првите мотоцикли кој ќе биде претставен во овој сегмент.

Во однос на перформансите на концептите, на почетокот тие ќе имаат минимална тежина и забрзување, а прилагодувањата ќе се прават во договор со комисијата која е одговорна за трките. Промени би можеле да се направат доколку некој концепт доминира или пак премногу заостанува во споредба со останатите мотоцикли.

Моторите и рамките не смеат да бидат променети, а единственото нешто што може да се промени е отстранување на секундарниот вентил за гас.

Ограничено е собирањето на податоци а исто така и промените на суспензијата. Издувниот вентил може да биде променет но придушувачите на звук мора да го имаат истиот број и да се наоѓаат на истото место како и кај уличните мотоцикли.

„Оваа нова платформа ќе биде одлична можност за развивање на идните таленти“, изјави Вито Иполито, претседател на FIM.

„Нашата цел е да создадеме репер кој ќе биде следен од сите национални шампионати во иднина. Сакаме да обезбедиме средина која е регулирана и во која приближно сите ќе бидат исти. Средина во која идните таленти ќе можат да се развиваат.“

„Целта ни е да имаме прифатлива серија за овие млади натпреварувачи,“додаде Хавиер Алонсо, извршниот директор на WSBK.

„Има голем интерес за овие мотоцикли и новата класа ќе се стреми да го обезбеди тоа. Преку неа, производителите ќе можат да ги придружуваат возачите од нивните најрани години и во текот на нивните кариери.“

Комплетната листа на техничките регулации за WorldSSP 300 може да се најде тука.

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!