26
Нед, Мар
WSBK

Нова класа во Супербајк шампионатот: „Supersport 300“

FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.

Следете нè на:

 

FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.

Концептот за оваа класа дојде по консултации со производителите. Производителите на мотоцикли забележале дека продажбата на мотоцикли од категоријата 600cc опаѓа а продажбата на полесните мотоцикли е во пораст.

Се повеќе и повеќе производители влегуваат во класата, иако секој од нив има малку поразлични машини и различни капацитети на моторот.

Поради оваа причина, серијата се соочи со својот прв голем предизвик: балансирање на различни мото концепти еден против друг, но и да се обезбеди дека трките се уште остануваат достапни за сите.

2014 KTM RC390 white 02

За сезоната 2017 одобрени се четири машини: Yamaha YZF-R3, KTM RC390, Honda CBR500R (која претходно се натпреваруваше во европскиот јуниорски куп) и Kawasaki Ninja 300, еден од првите мотоцикли кој ќе биде претставен во овој сегмент.

Во однос на перформансите на концептите, на почетокот тие ќе имаат минимална тежина и забрзување, а прилагодувањата ќе се прават во договор со комисијата која е одговорна за трките. Промени би можеле да се направат доколку некој концепт доминира или пак премногу заостанува во споредба со останатите мотоцикли.

Моторите и рамките не смеат да бидат променети, а единственото нешто што може да се промени е отстранување на секундарниот вентил за гас.

Ограничено е собирањето на податоци а исто така и промените на суспензијата. Издувниот вентил може да биде променет но придушувачите на звук мора да го имаат истиот број и да се наоѓаат на истото место како и кај уличните мотоцикли.

„Оваа нова платформа ќе биде одлична можност за развивање на идните таленти“, изјави Вито Иполито, претседател на FIM.

„Нашата цел е да создадеме репер кој ќе биде следен од сите национални шампионати во иднина. Сакаме да обезбедиме средина која е регулирана и во која приближно сите ќе бидат исти. Средина во која идните таленти ќе можат да се развиваат.“

„Целта ни е да имаме прифатлива серија за овие млади натпреварувачи,“додаде Хавиер Алонсо, извршниот директор на WSBK.

„Има голем интерес за овие мотоцикли и новата класа ќе се стреми да го обезбеди тоа. Преку неа, производителите ќе можат да ги придружуваат возачите од нивните најрани години и во текот на нивните кариери.“

Комплетната листа на техничките регулации за WorldSSP 300 може да се најде тука.

comments

Би можело да ве интересира

Валентино Роси го започна MotoGP викендот во Катар со освојување на деветото место на првиот слободен тренинг. На крајот тој заостана 1.483 секунди зад тимскиот колега Маверик Вињалес.

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

„Среќен сум. Најважното нешто е да се подобруваме секој ден“ – Марк Маркез

Возбудувањата на патеката Лосаил во Катар започнаа со вчерашниот прв тренинг. Акцијата продолжува и денеска со слободните тренинзи, утре ќе имаме можност да ги следиме квалификациите, а трката е во недела со почеток од 20 часот по наше време.

Валентино Роси смета дека новиот шампионат има потенцијал да прерасне во уште една интересна сезона

Возачот на Yamaha е полн со самодоверба пред првата трка од новиот шампионат која ќе се оддржи овој викенд во Катар

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!