29
Саб, Апр
WSBK

Марко Меландри ја донесе првата победа за BMW на Донингтон Парк

melandri haslam 03На BMW тимот му беа потребни три години, неколку промени на екипата и поранешен МотоГП возач (Марко Меландри) за да дојдат до својата прва победа во Светскиот Супербајк шампионат.

Следете нè на:

 

melandri haslam 03

На BMW тимот му беа потребни три години, неколку промени на екипата и поранешен МотоГП возач (Марко Меландри) за да дојдат до својата прва победа во Светскиот Супербајк шампионат.

Како што беше очекувано, на Донингтон Парк се водеше вистинска битка во првата трка откако на стартот во првиот ред ги имавме Том Сајкс, Марко Меландри, Леон Хаслам и Макс Бијаџи. На споменатите единствено Џонатан Реа успеа во последните кругови да им ги помати сметките, се останато беше борба за првата позиција.

Кавасаки преку одличниот Сајкс имаше пол позиција, сепак во првиот свиок Хаслам со поминување од надворешната страна успеа да дојде до водство кое траеше кратко. Направи грешка која беше доволна за губење на првата позиција, зад него дуото на BMW грабеше напред, а Џонатан Реа се приклучи на предната група откако успеа да се избори за позиција од Карлос Чека.

Двојната битка, Хаслам против Сајкс и Меландри против Бијаџи значеше неколку промени на позициите, се додека, речиси симултано Хаслам и Бијаџи излегоа надвор од патеката што му даде предност од 1.8 секунди на целната линија на Меландри. Неговиот клубски колега Хаслам се избори за втората позиција откако успеа пред крајот да го помине Том Сајкс кој имаше водство речиси во целата трка.

Во последниот круг Реа успеа да дојде до четвртата позиција поминувајќи го Бијаџи, кој на крајот мораше да се задоволи со петтата позиција. Актуелниот Светски Шампион, Карлос Чека возеше помалку досадна трка, финиширајќи на шестата позиција, а борејќи се најпрво со Џонатан Реа, а на крајот и со Силвијан Гинтоли кој заврши на 8-та позиција.

WSBK Donington Трка 1:

1. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34′26.736
2. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34′27.464
3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34′28.345
4. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34′28.555
5. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′28.838
6. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34′31.556
7. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 34′34.256
8. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34′34.663
9. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 34′41.880
10. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 34′42.801
11. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 34′46.541
12. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 34′46.906
13. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34′48.010
14. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 34′48.253
15. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′53.656
16. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35′01.761
17. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 35′05.929
18. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 35′09.070
19. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 35′10.290
NC. Mark Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 35′50.353
NC. Peter Hickman (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35′17.985
RT. Gary Mason (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 22′08.892
RT. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 

comments

Би можело да ве интересира

Metzeler тврди дека Racetec RR се добри на сите услови. Овие гуми веќе се тестирани на Isle of Man, North West 200, Southern 100 и Ulster Grand Prix од возач како што е Гај Мартин.

Назначувањето на Микеле Колаинино се совпаѓа со преструктуирањето на асоцијацијата која ги именуваше својот претседател и потпретседател, а официјално ќе започнат со работа од 1-ви јули 2017 година.

Џон МекГинис и Гај Мартин дебитираа во боите на 2017 Honda Racing, тимот за кој ќе настапат на овогодинешните North West 200 и Isle of Man TT.

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Попладнево имавме можност да разговараме со Лоренцо во однос на предизвиците со кои се соочува по преминот од Yamaha во Ducati како и развојот на новата MotoGP машина.

Стартувајќи од денеска, Англија го промени системот на казни за брзо возење, што во превод би значело дека прекршителите би можеле да добијат казна од речиси 150 % од нивната неделна заработка.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!