24
Нед, Сеп
WSBK

Макс Бијаџи сеуште не држи во неизвесност околу неговото враќање

Макс Бијаџи во интервју за Gazzetta dello Sport потврди дека не планира враќање во Светскиот Супербајк Шампионат, но Римскиот император преку твитер постојано ги држи во неизвесност неговите фанови.

Следете нè на:

 

Max Biaggi Supermotard1-620x350Имавме прилика да го видиме и на Супермото... се враќа ли Римскиот Император?

Макс Бијаџи во интервју за Gazzetta dello Sport потврди дека не планира враќање во Светскиот Супербајк Шампионат, но Римскиот император преку твитер постојано ги држи во неизвесност неговите фанови.

Италијанската интернет страна Motoblog смета дека Бијаџи би можел да побара дозвола за да се трка во Монца.

Cattura9-250x131Ова е последното што го напиша Бијаџи.  Преведено, повеќе или помалку би значело „утре имаме многу работа и важни одговори, ќе ве информираме. Продолжувам со тренинг.“

Прашањето што постојано си го поставуваат Италијанците е зошто Бијаџи троши толку многу време на тренинг доколку нема намера повторно да се трка.

Многумина се надеваат дека тој ќе се врати барем на неколку трки за да го подигне интересот за шампионатот.

Што мислите вие?

 

comments

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс ќе носи специјална розева кацига на трката која овој викенд ќе се оддржи во Арагон со цел да ја подигне свеста за ракот на градите. Не само што ќе носи таква боја во текот на викендот, туку Ринс побара и од своите фанови да се вклучат во акцијата и да ги поддржат неговите напори.

Лорис Баз потврди дека ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат во сезоната 2018 откако по три години поминати во премиерната класа во МотоГП го загуби своето место.

Ксавиер Симеон го комплетираше составот за 2018 година откако конечно потврди дека потпишал договор за да му се приклучи на тимот Reale Avintia. 

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!