WSBK

Макс Бијаџи повторно ќе се трка?

Неколку твитови помеѓу Макс Бијаџи и Флавио Бријаторе за време на трката од Светскиот Шампионат во Арагон, потикнаа шпекулации дека пензионираниот двократен Супербајк шампион размислува да се врати на трките.

Следете нè на:

 

Max-BiaggiМожно ли е враќање на Макс Бијаџи на патеките?

Неколку твитови помеѓу Макс Бијаџи и Флавио Бријаторе за време на трката од Светскиот Шампионат во Арагон, потикнаа шпекулации дека пензионираниот двократен Супербајк шампион размислува да се врати на трките.

41-годишниот Римски император го најави своето повлекување минатиот ноември, изјавувајќи дека тоа е вистинското време за крај. Во моментов тој е технички коментатор на Sportmediaset за трките од Светскиот Супербајк Шампионат. Очигледно дека Италијанецот сеуште чувствува потреба за натпреварување, а присуството на трки на кој не се натпреварува е голем проблем за него.

Според Moto.it, Бијаџи сеуште е во одлична физичка состојба и продолжува да тренира. Според некои информации, имало контакт помеѓу Италијанецот и Кавасаки, а исто така тој бил забележан како зборува со Џиџи Дал’игна од Априлиа (ова би можело лесно да се објасни бидејќи  тој можеби само си ја вршел својата работа како коментатор и се обидувал да добие интересни информации за гледачите).

Враќањето на Бијаџи сигурно би предизвикал поголемо интересирање за Светскиот Супербајк Шампионат во Италија. На последниот пренос, трката број 1 ја следеле околу 1 милион гледачи, а трката број 2 ја следеле 616,000 гледачи. Повеќето аналитичари сметаа дека тоа се должи на фактот што тоа бил првиот топол и сончев ден после неколку месеци и дека луѓето со нетрпение чекале да излезат надвор и да возат. Други пак сметаат дека нема вистинска личност која би ги привлекла да останат пред екраните.

 

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!