WSBK

Хаслам ќе му се приклучи на Реа во фабричкиот тим на Kawasaki

Леон Хаслам вели дека би бил луд доколку ја одбие можноста да вози покрај Џонатан Реа во Супербајк серијата.

Следете нè на:

 

Ваквата реакција на Хаслам следува откако зачестија гласините за негов премин во фабричкиот тим на Kawasaki. Се верува дека Британскиот возач е во преговори со шефовите на Kawasaki во однос на можноста да го замени Том Сајкс. Тимскиот шеф, Гим Рода не ги негираше информациите дека се сретнал со поранешниот вицешампион. Иако Хаслам вели дека се уште нема потпишано никаков договор, нашите извори велат дека е блиску до такво нешто.

HaslamRea

„Јас сум вработен во Kawasaki и тие одлучуваат каква ќе биде мојата иднина,“ изјави Хаслам. „Навистина сум задоволен од она што го правам за Kawasaki во Британскиот шампионат како и сите други работи меѓу кои се и тестирањата во Јапонија и неколкуте трки од Супербајк шампионат.“

„Точно е дека тие покажаа интерес но се уште ништо не е потпишано. Би било остварување на сонот да настапувам за KRT во Светскиот Супербајк шампионат и би бил луд доколку не ја разгледам нивната понуда.“

„Се надевам дека ќе знаеме нешто повеќе во следните неколку недели. Сѐ уште нема никаква потврда ниту во тимовите на Ducati и Yamaha, а има и неколку возачи кои сакаат да се вратат повторно во MotoGP. Во моментов сум фокусиран на освојување на Британскиот шампионат и засега сме во навистина добра позиција.“

Хаслам го имаше своето деби во серијата во 2003 година со тимот на Renegade Ducati. На крајот на сезоната заврши на осмата позиција. Потоа замина во Британскиот шампионат каде што остана до 2009 година. Потоа повторно беше дел од Супербајк шампионатот каде што остана до 2015 година остварувајќи притоа пет победи и 39 места на подиумот.

Ова нема да биде прва соработка на Хаслам со Џонатан Реа откако двоецот заедно возеше и во тимот на Pata Yamaha во сезоната 2013/2014. Засега сѐ уште не се знае каква ќе биде судбината на Том Сајкс. Постојат шанси Британецот да премине во тимот на GRT Yamaha доколку тие одлучат да ја напуштат Суперспорт категоријата или пак да премине во Британската Супербајк серија.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!