WSBK

„EVO“ правила во Светскиот Супербајк Шампионат?

На почетокот на овој месец, комитетот на Светскиот Супербајк шампионат објави дека во три фази ќе имплементира нови технички правила кои ќе започнат да се применуваат од следната сезона.

Следете нè на:

 

wsbk-misano-2012Нови промени во „WSBK“ шампионатот

На почетокот на овој месец, комитетот на Светскиот Супербајк шампионат објави дека во три фази ќе имплементира нови технички правила кои ќе започнат да се применуваат од следната сезона.

Новите правила ќе вклучуваат цена на мотоциклот, ограничување на трошоците за делови, како суспензија, сопирачки и менувач, а исто така ќе го ограничи и бројот на мотори кои ќе можат да се користат во текот на сезоната.

Наскоро се очекува уште еден состанок кога комитетот повторно ќе се состане за да ги разработи финалните детали.  Се очекува на дискусијата да се разговара околу можноста да им се дозволи на мотоциклите од Суперсток класата да се натпреваруваат во Супербајк шампионатот, еден вид на „evo“ класа , многу слично на статусот што го имаат CTR тимовите во MotoGP.

Намалувањето на трошоците има за цел да ги натера тимовите да бидат повеќе ориентирани кон производство. Ова ќе им овозможи на Суперсток тимовите да преминат во Супербајк шампионатот без да извршат голем притисок врз својот буџет.

Сепак останува отворено прашањето како производителите ќе реагираат на овој предлог . Очекуваме повеќето од новите правила да бидат појасни до крајот на викендот.

 

comments

Би можело да ве интересира

Брачен пар од Македонија во март, тргнува на пат да го заобиколи светот со мотоцикл за да ја прегрне планетата. Да, симболично да ја прегрне планетата заобикуловајќи ја со споделување искрени прегратки.

Хонда активно продолува со пред промоција на новите модели кои со нетрпение ги очекуваме на мото саемот во Милано на кој ќе присуствуваме.

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Откако повторно излета на мократа патека во Јапонија, Роси призна дека мотоциклот има сериозен проблем кога настапува на влажни услови и дека мора да почнат да се подготвуваат за следната година.

Италијанскиот возач успеа да го победи Маркез во последниот круг и сега заостанува само 11 поени зад Шпанецот на три трки до крајот на сезоната.

Во моментов најлошо чуваната тајна во мото индустријата е онаа дека Honda за две недели ќе го претстави моделот Gold Wing.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!