25
Вто, Апр
WSBK

„EVO“ правила во Светскиот Супербајк Шампионат?

На почетокот на овој месец, комитетот на Светскиот Супербајк шампионат објави дека во три фази ќе имплементира нови технички правила кои ќе започнат да се применуваат од следната сезона.

Следете нè на:

 

wsbk-misano-2012Нови промени во „WSBK“ шампионатот

На почетокот на овој месец, комитетот на Светскиот Супербајк шампионат објави дека во три фази ќе имплементира нови технички правила кои ќе започнат да се применуваат од следната сезона.

Новите правила ќе вклучуваат цена на мотоциклот, ограничување на трошоците за делови, како суспензија, сопирачки и менувач, а исто така ќе го ограничи и бројот на мотори кои ќе можат да се користат во текот на сезоната.

Наскоро се очекува уште еден состанок кога комитетот повторно ќе се состане за да ги разработи финалните детали.  Се очекува на дискусијата да се разговара околу можноста да им се дозволи на мотоциклите од Суперсток класата да се натпреваруваат во Супербајк шампионатот, еден вид на „evo“ класа , многу слично на статусот што го имаат CTR тимовите во MotoGP.

Намалувањето на трошоците има за цел да ги натера тимовите да бидат повеќе ориентирани кон производство. Ова ќе им овозможи на Суперсток тимовите да преминат во Супербајк шампионатот без да извршат голем притисок врз својот буџет.

Сепак останува отворено прашањето како производителите ќе реагираат на овој предлог . Очекуваме повеќето од новите правила да бидат појасни до крајот на викендот.

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!