WSBK

Дорна се подготвува да го ограничи WSBK

Фанови на Светскиот Супербајк Шампионат внимавајте, Дорна најави нови правила за намалување на трошоците кои ќе почнат да се применуваат од 2014 година.

Следете нè на:

 

dorna-wsbkСе обидува ли Дорна намерно да ја намали популарноста на WSBK?

Фанови на Светскиот Супербајк Шампионат внимавајте, Дорна најави нови правила за намалување на трошоците кои ќе почнат да се применуваат од 2014 година.

Дорна ги купи правата за шампионатот кон крајот на 2012 година и оттогаш тие се во жестока дискусија со FIM и MSMA.

Дорна тврди дека новите правила се дизајнирани за да ги намалат трошоците на тимовите.  Во новите правила ќе биде вклучена максималната цена за сите мотоцикли кои се натпреваруваат во шампионатот, ограничување на бројот на мотори кои можат да се искористат во една сезона и ограничување на бројот на  делови кои ќе можат да се сменат. Се шпекулира дека минатата сезона Макс Бијаџи имал нов мотор на секоја трка. MotoGP тимовите се ограничени на 5 мотори за цела сезоната.

Во изминативе неколку години, статусот на MotoGP-кој исто така е во сопственост на Дорна- беше загрозен од светскиот Супербајк шампионат. Бројот на мотоцикли во MotoGP се намалуваше, а во Светскиот Супербајк шампионат растеше. Времињата кои ги постигнуваат во WSBK се исто така подобри од времињата кои ги постигнуваат некои од MotoGP тимовите. Тоа беше доволна причина за Дорна да ги купи правата за WSBK серијата.

Дорна изјави дека новите правила ќе бидат применети во три фази и во текот на три сезони. Дел од WSBK тимовите се загрижени бидејќи имаат вложено многу пари и време за да го достигнат ова ниво.

Дорна исто така сака да воведе и нова EVO класа која ќе биде дел од WSBK. EVO класата во основа ќе биде фабрички мотор (сериски произведен), но ќе има и делови кои ги имаат WSBK мотоциклите. Дорна сеуште нема одлучено дали EVO класата ќе користи фабричка електроника и дали ќе се користи контрола на тракцијата.

Доколку ова се оствари, најголем трошок за тимовите ќе биде транспортот на екипата и мотоциклите низ светот. Во интервју за Crash.net, Џереми Меквилијамс кој води еден Суперспорт тим изјави: „Доколку комплетно се ослободите од електрониката ќе заштедите само 15.000 евра. Сепак транспортот и понатаму ќе биде многу скап.”

Едно нешто е сигурно: Дорна сака да го ограничи потенцијалот на Светскиот Супербајк шампионат.  Овие нови правила можеби ќе заштедат пари но исто така ќе бидат и осигурување дека WSBK тимовите нема да го загрозат времето кое го постигнуваат MotoGP тимовите.

 

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!