20
Сре, Сеп
Вести од светот

Во иднина целата мото опрема продадена во ЕУ ќе мора да има сертификат

Возачите низ цела Европа во иднина ќе бидат подобро информирани во однос на нивото на заштита на опремата што планираат да ја купат.

Следете нè на:

 

Европската Унија донесе сет на заклучоци со кои се модифицираат постојаните регулативи, со цел сета опрема која се продава во рамките на Унијата да биде усогласена со одредени барања.

Досега, само кацигата, чизмите и додатоците за заштита мораа да имаат официјален сертификат, но ова наскоро ќе се промени. Целата опрема ќе мора да добие сертификат, во моментот кога Европската Унија ќе ги појасни новите стандарди и минималните услови што мора да ги исполнува секое парче на облека.

moto oprema sertifikatiПоголема заштита за возачите или заштита на Европските производи?

Овие стандарди се однесуваат на отпорноста при удар и триење, бидејќи овие две работи се главни при несреќа. Ова значи дека без разлика каков додаток за заштита што се вметнува во облеката сакате да купите, самата облека мора претходно да помине на инспекција.

Во случај да се плашите дека Европската Унија ќе нареди да се употребува само онаа облека која што има сертификат, тогаш одговорот е не.   Промените на регулативата се однесува само на производите.

Возачите сами ќе одберат што сакаат да носат, а во однос на опремата, ќе можат сами да го одберат она што најмногу им се допаѓа. Со дополнителните податоци кои ќе мора да стојат на етикетата, потрошувачите ќе може да си одберат производ според нивните специфични потреби.

Се уште не се знае кога ќе бидат имплементирани новите стандарди. Целиот процес може да трае две до три години. Дали сертификатот ќе ги зголеми цените на производите е една од работите што сакаме да ги знаеме.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!