Вести од светот

Валентино Роси се сретна со Мотобот

Помина извесно време откако Yamaha го претстави на светот нивниот врвен проект „Motobot“. Тој сега зема часови по возење од еден од најдобрите мотоциклисти во историјата, Валентино Роси.

Следете нè на:

 

И бидејќи тешко дека Роси би се вклучил во нешто што не е поврзано со мотоспортот, еве едно интересно видео каде што ќе можете да видите како Роси му помага на роботот да стане подобар возач.

Ваквите роботи не се новост, но „Motobot“ претставува една комплетно нова технологија. Yamaha го дизајнираше овој робот да управува на немодификуван мотоцикл, барем што се однесува кога контролите се во прашање.

valentino rossi meets yamaha motobot 4Валентино Роси го запозна Мотобот

YZF-R1M ги има држачите и гумите за тренинг, но тие би биле инсталирани на секој друг мотоцикл што „Motobot“ би можел да го вози. Специјални додатоци ги симулираат рацете и нозете на возачот и на тој начин „Motobot“ може да ја притисне гаста, да менува брзини и да ги користи сопирачките како и сите нас.

Yamaha до 2017 година има за цел „Motobot“да вози на патека со брзина од 200 km/h, а во тоа им помага Валентино Роси. Деветкратниот светски шампион тренира со R1M кој е комплетно опремен со сензори. Тој собира податоци кои потоа ќе бидат искористени од инжињерите на Yamaha и ќе бидат имплементирани на роботот.

„Motobot“ самостојно ќе ги носи сите одлуки, а од тимот на Yamaha напорно работат за што е можно побрзо да се отстранат држачите.

Крајната цел можеби ќе ви звучи малку лудо, но Yamaha планира „Motobot“ да се натпреварува против Роси. Без разлика кој би победил на таа трка, тоа ќе претставува комплетно нова ера во светот на мотоциклизмот. Уживајте во видеото.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!