30
Нед, Апр
Вести од светот

Што не очекува на саемот за мотори „EICMA“ во Милано?

Најголемиот саем за мотори годинава го слави 100-от роденден. Популарниот саем за мотори ќе се одржи од 6-9 ноември во Милано, а по повод 100 годишнината го менува и името во „Esposizione Mondiale del Motociclismo“.

Следете нè на:

 

visual2014-EN1Најголемиот настан во светот посветен на двете тркала започнува на 6-ти ноември

Најголемиот саем за мотори годинава го слави 100-от роденден. Популарниот саем за мотори ќе се одржи од 6-9 ноември во Милано, а по повод 100 годишнината го менува и името во „Esposizione Mondiale del Motociclismo“.

Саемот како и секоја година изобилува со презентери на мотори и опрема од целиот свет, па така и годинава не очекуваат најпознатите мото брендови кои ќе ги прикажат новите модели на своите производи. Иако минатиот месец присуствувавме на саемот во Келн на кој беа презентирани многу новитети, се очекува Милано да не биде ништо помалку во однос на ова.

Според последните информации, BMW ќе презентира два нови модела во Милано, иако не се откриваат детали, очекуваме тоа да биде новиот спорт-туринг модел со авантуристички изглед - S1000XR. Новиот XR е мотор од класата на Ducati Multistrada, Suzuki V-Storm 1000 и Kawasaki Versys. Вториот модел кој го очекуваме од BMW е одговор за Honda GoldWing, базиран на платформата до K1600 кој ќе има редизајн со повеќе аеродинамични пластики.

Kawasaki го претстави ѕверот H2R во Келн, но уличната верзија ја остави за во Милано. Моторот кој развива 300кс ќе биде достапен за купување од март 2015 со цена од околу 30.000 евра, но нема да има хомологација за возење на улица. Во Милано не очекува легалната верзија која ќе развива околу 200кс и која исто така ќе биде достапна за продажба од март 2015.

Ducati на домашен терен ќе ги претстави новиот 1299 superbike, како и новиот Ducati Multistrada со целосно нов агрегат.

Од Honda не очекува нов ѕвер, конечно во јавноста ќе биде презентиран долго очекуваниот Honda RC213V-S, улична верзија базирана на МотоГП технологијата. Новиот модел нема да биде замена за CBR1000RR, туку се очекува да биде премиум брзински мотор на кој Хонда ќе ја започне платформата со која ќе се натпреварува во Супербајк шампионатот во 2015.

Yamaha ќе има многу работа на својот штанд. Сите со нетрпение го очекуваат новиот R1, кој исто како и Kawasaki H2R ќе има тркачка и улична верзија. Кај тркачката верзија се шпекулира со коњажа од 230, додека пак уличната ќе биде во доменот на 200кс. Она што е извесно е новата инструмент табла во повеќе бои и информации за електрониката. Јамаха на саемот ќе го претстави и новиот FJ-09, а ќе имаме прилика да го видиме и новиот R3 за Европскиот пазар.

Од Piaggio групацијата не очекуваат многу новитети, иако во Келн беа презентирани два нови модела, уште тогаш беше најавено дека во Mилано ќе биде бумот за нив. Со бројка од 7-8 нови модели, штандовите на Aprilia, Vespa, Derbi, Gilera, Moto Guzzi, Piaggio и Scarabeo ќе бидат едни од нај посетуваните.

Освен најавените модели не очекуваат и многу други изненадувања, па доколку сте во можност да отидете во Милано од 6-9 ноември, не се колебајте. Доколку обврските не ви го дозволуваат тоа, следете не нас, како и до сега екипата на Мотори.ком.мк ќе присуствува на саемот „EICMA“ од каде ќе ве известуваме за сите новитети од мото светот.

comments

Би можело да ве интересира

Metzeler тврди дека Racetec RR се добри на сите услови. Овие гуми веќе се тестирани на Isle of Man, North West 200, Southern 100 и Ulster Grand Prix од возач како што е Гај Мартин.

Назначувањето на Микеле Колаинино се совпаѓа со преструктуирањето на асоцијацијата која ги именуваше својот претседател и потпретседател, а официјално ќе започнат со работа од 1-ви јули 2017 година.

Џон МекГинис и Гај Мартин дебитираа во боите на 2017 Honda Racing, тимот за кој ќе настапат на овогодинешните North West 200 и Isle of Man TT.

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Попладнево имавме можност да разговараме со Лоренцо во однос на предизвиците со кои се соочува по преминот од Yamaha во Ducati како и развојот на новата MotoGP машина.

Стартувајќи од денеска, Англија го промени системот на казни за брзо возење, што во превод би значело дека прекршителите би можеле да добијат казна од речиси 150 % од нивната неделна заработка.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!