21
Чет, Сеп
Вести од светот

Масимо Борди замина од MV Agusta

Cycle World известува дека Масимо Борди замина од MV Agusta откако неговиот договор не беше продолжен од Италијанската компанија.

Следете нè на:

 

Massimo-Bordi-Giovanni-Castiglioni-MV-AgustaМасимо Борди и Џовани Кастиљони

Cycle World известува дека Масимо Борди замина од MV Agusta откако неговиот договор не беше продолжен од Италијанската компанија.

Доколку се сеќавате, Борди беше донесен во MV Agusta од страна на покојниот Клаудио Кастиљони, откако семејството Кастиљони ја купи компанијата од Harley-Davidson.

Изборот неговиот син Џовани Кастиљ,они да биде претседател на компанијата а Борди извршен директор, многумина го видоа како обид да му се помогне на младиот Џовани додека го учи бизнисот.

За многумина вклучени во компанијата заминувањето на Борди не е големо изненадување.

На многу начини, MV Agusta сеуште функционира како да е дел од Harley Davidson. Голем дел од она што го видовме од MV во изминативе години беше развиено во периодот додека тие сеуште беа во сопственост на компанијата од Милвоки. MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 675, и MV Agusta Rivale 800 го должат своето постоење на Harley Davidson.

Следното поглавје од развојот на MV Agusta ќе дојде од сегашните лидери. Борди сигурно ќе има влијание. Сепак, сметаме дека наредните години сигурно ќе бидат познати по владеењето на Џовани со MV Agusta.

Сега откако и официјално е на чело на компанијата, ќе биде интересно да се види што 33 годишниот извршен директор ќе направи со познатиот мотоциклистички бренд.

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!