22
Саб, Јул
Вести од светот

Lifan расте, од следната година ќе се најде на пазарот во САД

Lifan, кој е најголемиот производител на мотоцикли во Кина и еден од најголемите во светот, повторно ќе влезе на пазарот во САД во 2017 година со неколку модели.

Следете нè на:

 

Lifan, кој е најголемиот производител на мотоцикли во Кина и еден од најголемите во светот, повторно ќе влезе на пазарот во САД во 2017 година со неколку модели.

American Lifan KPR ActionShot 770x429King Power Racing 200 (KPR-200)

King Power Racing 200 (KPR-200)

На сликата погоре е King Power Racing спортскиот мотоцикл кој има зафатнина од 200cc. Ако сте запознаени со другите кинески мотоцикли, тогаш веќе знаете дека тие обично имаат клонирани Honda CG125 мотори кои имаат воздушно ладење и карбуратор. Интересно е да се види дека Lifan барем се обидува да влезе во 21 век со нови, модерни мотоцикли. Само времето ќе покаже дали тие ќе бидат доволно квалитетни за да опстанат на американскиот пазар. Неговата висина на седиштето изнесува 77cm, тежината му е 149 килорами и може да постигне максимална брзина од 120 км на час.

AmericanLifan KPRb sideright 768x765 1 770x502

King Power 200 (KP-200)

Многу малку е познато за овој мотоцикл освен спецификациите кои се речиси идентични како и кај KPR-200. Единствената разлика која можам да ја забележам е дека е за неколку килограми полесен.  Според тоа, можеме да претпоставиме дека станува збор за соголена верзија на неговиот спортски роднина.

AmericanLifan PR kp mini 150 770x561King Power Mini 150 (KP Mini)

King Power Mini 150 (KP Mini)

Овој мотоцикл на себе го има најдобриот, клониран, мотор на Honda. Овој мотоцикл е за 10 килограми потежок од моделот „Grom“ и како што можете да видите, има променета предна вилушка и предни и задни диск сопирачки.  Според спецификациите, „ Lifan mini“ има 2 коњски сили повеќе од моделот „Grom“. Тоа можеби и не е толку многу, но кога зборуваме за мотоцикл со оваа големина, тоа всушност претставува пораст за 20%.

X PECT 1 768x594 770x596X-PECT 200

X-PECT 200

Lifan беше дел од AIMExpo шоуто кое се оддржа во Флорида минатиот месец и таму претстави еден „dual sport“ модел за кој немаше дополнителни информации. На нивната интернет страна може да се види овој мотоцикл кој има мотор со зафатнина од 200cc и воздушно ладење и кој има тежина од 129 килограми. Сите кои сакаат оф роуд возење знаат колку се популарни евтините мотоцикли.

Lifan постои од 1992 година и како и сите други познати компании започна со еден човек кој правеше мотоцикли во својата гаража. Тие и претходно беа присутни во САД но мораше да си заминат бидејќи нивните мотоцикли не исполнуваа одредени прописи. На пазарот во Азија тие се главен играч кај малите мотоцикли, а исто така прават и автомобили, камиони, автобуси.

Извор: rideapart.com

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!