27
Пон, Мар
Вести од светот

Lifan расте, од следната година ќе се најде на пазарот во САД

Lifan, кој е најголемиот производител на мотоцикли во Кина и еден од најголемите во светот, повторно ќе влезе на пазарот во САД во 2017 година со неколку модели.

Следете нè на:

 

Lifan, кој е најголемиот производител на мотоцикли во Кина и еден од најголемите во светот, повторно ќе влезе на пазарот во САД во 2017 година со неколку модели.

American Lifan KPR ActionShot 770x429King Power Racing 200 (KPR-200)

King Power Racing 200 (KPR-200)

На сликата погоре е King Power Racing спортскиот мотоцикл кој има зафатнина од 200cc. Ако сте запознаени со другите кинески мотоцикли, тогаш веќе знаете дека тие обично имаат клонирани Honda CG125 мотори кои имаат воздушно ладење и карбуратор. Интересно е да се види дека Lifan барем се обидува да влезе во 21 век со нови, модерни мотоцикли. Само времето ќе покаже дали тие ќе бидат доволно квалитетни за да опстанат на американскиот пазар. Неговата висина на седиштето изнесува 77cm, тежината му е 149 килорами и може да постигне максимална брзина од 120 км на час.

AmericanLifan KPRb sideright 768x765 1 770x502

King Power 200 (KP-200)

Многу малку е познато за овој мотоцикл освен спецификациите кои се речиси идентични како и кај KPR-200. Единствената разлика која можам да ја забележам е дека е за неколку килограми полесен.  Според тоа, можеме да претпоставиме дека станува збор за соголена верзија на неговиот спортски роднина.

AmericanLifan PR kp mini 150 770x561King Power Mini 150 (KP Mini)

King Power Mini 150 (KP Mini)

Овој мотоцикл на себе го има најдобриот, клониран, мотор на Honda. Овој мотоцикл е за 10 килограми потежок од моделот „Grom“ и како што можете да видите, има променета предна вилушка и предни и задни диск сопирачки.  Според спецификациите, „ Lifan mini“ има 2 коњски сили повеќе од моделот „Grom“. Тоа можеби и не е толку многу, но кога зборуваме за мотоцикл со оваа големина, тоа всушност претставува пораст за 20%.

X PECT 1 768x594 770x596X-PECT 200

X-PECT 200

Lifan беше дел од AIMExpo шоуто кое се оддржа во Флорида минатиот месец и таму претстави еден „dual sport“ модел за кој немаше дополнителни информации. На нивната интернет страна може да се види овој мотоцикл кој има мотор со зафатнина од 200cc и воздушно ладење и кој има тежина од 129 килограми. Сите кои сакаат оф роуд возење знаат колку се популарни евтините мотоцикли.

Lifan постои од 1992 година и како и сите други познати компании започна со еден човек кој правеше мотоцикли во својата гаража. Тие и претходно беа присутни во САД но мораше да си заминат бидејќи нивните мотоцикли не исполнуваа одредени прописи. На пазарот во Азија тие се главен играч кај малите мотоцикли, а исто така прават и автомобили, камиони, автобуси.

Извор: rideapart.com

comments

Би можело да ве интересира

Се чини дека асфалтот повеќе не е доволен за Mugen па Јапонската компанија склучи договор со Honda за да произведе електричен мотокрос.

Со победи во категоријата на спортски мотоцикли, туринг/спортско-туринг мотоцикли, „crossover“, класична категорија како и со освоени три втори и две трети места, BMW постигна уште еден импресивен резултат на деветнаесетото гласање за мотоцикл на годината.

Новата сензација во МотоГП, возачот на Јамаха тимот Маверик Вињалес на најдобар можен начин ја започна сезоната откако дојде до првата победа на трката која се возеше на патеката Лосаил во Катар.

Валентино Роси го започна MotoGP викендот во Катар со освојување на деветото место на првиот слободен тренинг. На крајот тој заостана 1.483 секунди зад тимскиот колега Маверик Вињалес.

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

„Среќен сум. Најважното нешто е да се подобруваме секој ден“ – Марк Маркез

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!