Вести од светот

Италијанците воведуваат задолжителен „ABS“ за скутери и мотори до 125цц

motori big_suzuki_burgmanИталијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Следете нè на:

 

big suzuki_burgman

Италијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Според законот, од 2013-та на територијата на Италија сите нови мотори и скутери кои ќе се продаваат ќе треба да имаат систем против блокирање на сопирачките, или барем да го имаат како опција за купување. Иако не е директно наложено да се има „ABS“, сепак бројот на нови мотори/скутери кои доаѓаат со опционален „ABS“ е значително помал од досегашната понуда.

Реакциите во моторџиската јавност се бурни, италијанците сметаат дека со ова ќе ја влошат економската состојба на земјата наместо да ја подобрат. Понудата на нови скутери и мотори со мала зафатнина ќе се преполови, а со тоа и цените ќе се покачат. Од друга страна владата го правда законот со барањето на Европската Унија, која како што е најавено за сите земји членки од 2016 година, „ABS“ системот ќе биде задолжителен за секој мотор.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!