Вести од светот

Италијанците воведуваат задолжителен „ABS“ за скутери и мотори до 125цц

motori big_suzuki_burgmanИталијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Следете нè на:

 

big suzuki_burgman

Италијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Според законот, од 2013-та на територијата на Италија сите нови мотори и скутери кои ќе се продаваат ќе треба да имаат систем против блокирање на сопирачките, или барем да го имаат како опција за купување. Иако не е директно наложено да се има „ABS“, сепак бројот на нови мотори/скутери кои доаѓаат со опционален „ABS“ е значително помал од досегашната понуда.

Реакциите во моторџиската јавност се бурни, италијанците сметаат дека со ова ќе ја влошат економската состојба на земјата наместо да ја подобрат. Понудата на нови скутери и мотори со мала зафатнина ќе се преполови, а со тоа и цените ќе се покачат. Од друга страна владата го правда законот со барањето на Европската Унија, која како што е најавено за сите земји членки од 2016 година, „ABS“ системот ќе биде задолжителен за секој мотор.

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!