Вести од светот

Италијанците воведуваат задолжителен „ABS“ за скутери и мотори до 125цц

motori big_suzuki_burgmanИталијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Следете нè на:

 

big suzuki_burgman

Италијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем.

Според законот, од 2013-та на територијата на Италија сите нови мотори и скутери кои ќе се продаваат ќе треба да имаат систем против блокирање на сопирачките, или барем да го имаат како опција за купување. Иако не е директно наложено да се има „ABS“, сепак бројот на нови мотори/скутери кои доаѓаат со опционален „ABS“ е значително помал од досегашната понуда.

Реакциите во моторџиската јавност се бурни, италијанците сметаат дека со ова ќе ја влошат економската состојба на земјата наместо да ја подобрат. Понудата на нови скутери и мотори со мала зафатнина ќе се преполови, а со тоа и цените ќе се покачат. Од друга страна владата го правда законот со барањето на Европската Унија, која како што е најавено за сите земји членки од 2016 година, „ABS“ системот ќе биде задолжителен за секој мотор.

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!