Вести од светот

Husqvarna и Husaberg се обединуваат по 25 години

Со самото купување на Хускварна од БМВ од страна на „Pierer Industrie AG“ (сопственикот на КТМ), се поставуваше прашањето како ќе заврши брендот кој започна во Шведска, а потоа се пресели во Италија.

Следете нè на:

 

husaberg-husqvarnaПовторна соработка на двата бренда по 25 години

Со самото купување на Хускварна од БМВ од страна на „Pierer Industrie AG“ (сопственикот на КТМ), се поставуваше прашањето како ќе заврши брендот кој започна во Шведска, а потоа се пресели во Италија.

Неизвесно беше како КТМ ќе се справи со уште еден бренд кој е ориентиран исклучиво кон оф-роуд мотоцикли, а уште поголема недоумица стави изјавата на Пиерер дека ќе прекине со производството на некои од најавените модели. Тој уште додаде и дека брендот ќе се сврти кон производството на нејкед мотоцикли (имајќи го во предвид моделот Husqvarna Nuda 900 јасно беше што мисли новиот претседател), па фановите на Хускварна почнаа да се сомневаат дека ќе дојде до целосно уништување на она што за нив беше историја.

Во моментот она што е познато за јавноста е новата најавена компанија која ќе го носи името „Husqvarna Sportmotorcycle GmbH“ со седиште во Австрија и која ќе произведува мотоцикли со технологија на Хусаберг, а ќе се продаваат под брендот Хускварна.

Иако никој не најави дека ова е крај за Хусаберг, сепак извесно е што ја чека компанијата. За среќа на фановите на Хускварна, новата измелезена компанија ќе го зачува дигнитетот и под истото име ќе продолжи да произведува оф-роуд мотоцикли.

Плановите за новите модели веќе се на хартија, а првите примероци се очекува да ги видиме на саемот ЕИЦМА во Милано кон крајот на годинава.

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!