Вести од светот

Euro 4 стандардот ја зеде првата жртва – од 2017 нема да има дво-тактни оф-роуд 125cc од KTM и Husqvarna

KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Следете нè на:

 

Се чини дека новиот Европски стандард за емисија на гасови ја зеде првата жртва. KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни, 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Се чини дека ваквата одлука на KTM и Husqvarna се должи на тоа дека мотоциклите со новите промени нема да бидат финансиски исплатливи. За да се разбере ситуацијата, потребно е да се знае дека KTM и Husqvarna, овие мотоцикли претежно ги продава во Европа, најмногу во Франција, Шпанија и Италија.

2016 KTM 250 EXCЕуро 4 стандардот за издувни гасови ќе влијае на понудата на мотоцикли од 2017

Во Европа овие мотоцикли се возат на јавни патишта и токму поради таа причина, на нив влијае новиот Европски закон. За жал, бројот на продадени мотоцикли, финансиски не ги оправдува промените што треба да се направат.

Оваа ситуација не е добра за KTM и Husqvarna бидејќи дво-тактните 125cc модели се наменети за помладата генерација. За да се надмине разликата, KTM и Husqvarna ќе го понудат овој модел во не-хомологирана верзија. Тоа значи дека ќе има 125cc дво-тактен оф-роуд модел кој ќе ги има сите потребни додатоци кои ги има кај стандардниот модел но ќе биде без држач за регистрацијата.

Можеби нема да ви биде јасно зошто некој би го купил овој модел кога можете да го имате MX моделот, кој можеби е и поефтин, но таква е ситуацијата во моментов со новиот закон за Еуро4 стандардот.

 

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!