Вести од светот

Euro 4 стандардот ја зеде првата жртва – од 2017 нема да има дво-тактни оф-роуд 125cc од KTM и Husqvarna

KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Следете нè на:

 

Се чини дека новиот Европски стандард за емисија на гасови ја зеде првата жртва. KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни, 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Се чини дека ваквата одлука на KTM и Husqvarna се должи на тоа дека мотоциклите со новите промени нема да бидат финансиски исплатливи. За да се разбере ситуацијата, потребно е да се знае дека KTM и Husqvarna, овие мотоцикли претежно ги продава во Европа, најмногу во Франција, Шпанија и Италија.

2016 KTM 250 EXCЕуро 4 стандардот за издувни гасови ќе влијае на понудата на мотоцикли од 2017

Во Европа овие мотоцикли се возат на јавни патишта и токму поради таа причина, на нив влијае новиот Европски закон. За жал, бројот на продадени мотоцикли, финансиски не ги оправдува промените што треба да се направат.

Оваа ситуација не е добра за KTM и Husqvarna бидејќи дво-тактните 125cc модели се наменети за помладата генерација. За да се надмине разликата, KTM и Husqvarna ќе го понудат овој модел во не-хомологирана верзија. Тоа значи дека ќе има 125cc дво-тактен оф-роуд модел кој ќе ги има сите потребни додатоци кои ги има кај стандардниот модел но ќе биде без држач за регистрацијата.

Можеби нема да ви биде јасно зошто некој би го купил овој модел кога можете да го имате MX моделот, кој можеби е и поефтин, но таква е ситуацијата во моментов со новиот закон за Еуро4 стандардот.

 

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!