Вести од светот

BMW ќе инвестира 200 милиони евра во центар за електрични батерии

Може да се претпостави дека истражувањето на BMW во овој сегмент ќе му одговара и на BMW Motorrad со оглед на тоа дека и одделот за мотоцикли на компанијата подетално започна да ги истражува електричните мотоцикли.

Следете нè на:

 

Доколку не сте запознаени, најактуелно нешто во моментов во светот на транспортот се електричните возила. Поради оваа причина не треба да ве изнанеди неодамнешната инвестиција на BMW во висина од 200 милиони евра во нешто што германскиот бренд го нарекува „battery cell competence centre“.

Прилично големата капитална инвестиција, базирана во Минхен, е насочена кон развојот на електричните превозни средства и желбата на Германскиот бренд за развој на следната генерација на електрични возила.

bmw c evolution

Поточно, оваа фабрика ќе му овозможи на BMW да развива нови дизајни за батериите, поинакви соединенија и технологии. Сето ова е направено со цел да се задоволат се поголемите барања на одделот за автомобили на компанијата.

Фабриката исто така ќе му помогне на BMW да создаде модуларен и интегриран електричен погон кој пак ги обединува електричниот мотор, преносот и батеријата во една единица и кој треба да биде замена за досегашниот сетап на BMW.

Од компанијата го нарекуваат како електричен погон од петта генерација и се надеваат дека ќе биде дел составен дел од возилата веќе во 2021 година.

Овој временски период се совпаѓа и со периодот кој го дадоа и неколку други компании за тоа кога треба да се очекува имплементација на „solid-state batery“ технологија. Од BMW велат дека планираат да започнат со користење на овие батерии до 2026 година.

Претставници на компанијата исто така велат и дека „петтата генерација на електричен погони исто така користи нови, далеку помоќни батерии. Според информациите, тие би можеле да се сместат во сите автомобили на BMW што му овозможува на Баварскиот гигант да ја електрифицира целокупната автомобилска линија, нешто слично на „Roadmap“ иницијативата на Volkswagen.

Може да се претпостави дека истражувањето на BMW во овој сегмент ќе му одговара и на BMW Motorrad со оглед на тоа дека и одделот за мотоцикли на компанијата подетално започна да ги истражува електричните мотоцикли. Исто така важно е да се напомене и дека петтата генерација на електричниот погон не зависи од употребата на ретки метали кои во иднина би станале недостапни или премногу скапи.

Според ова може да се забележи дека BMW гледа подалеку во иднината во однос на развојот на електричните возила. Се чини дека на постарите компании им е потешко да разберат дека иднината е во електричните возила но според она што го видовме денеска, изгледа дека и старите кучиња можат да научат нови трикови.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!