23
Нед, Јул
Тестови

Возевме: KTM RC 390 2015

Благодарение на Динамикс, увозникот на КТМ за Македонија, имавме прилика да го провозиме новиот RC 390 ABS (44ks) кој се продава по цена од 5500 евра.

Следете нè на:

 

ktm rc390 2015 6Го возевме новиот KTM RC 390 2015

Благодарение на Динамикс, увозникот на КТМ за Македонија, имавме прилика да го провозиме новиот RC 390 ABS (44ks) кој се продава по цена од 5500 евра.

КТМ во 2014 направи огромен бум и тоа во две полиња прво со Адвенчер моделите, а потоа и со феноменалниот 1290 Super Duke R со што успеа да го сврти вниманието на купувачите на нејкeд мотори. Но сега сите погледи на КТМ се фрлени кон друга класа, класата на суперспорт мотори со мала зафатнина. Класа која досега им припаѓаше на Kawasaki Ninja 300 и Honda CBR250R (или по ново Honda CBR300R за да може да се држи до конкуренцијата).

Моделот RC390 е дизајниран и развиен во фабриката на КТМ во Австрија, но се произведува во Индија заради помалите трошоци, а со тоа и подостапна цена на пазарот. Шасијата личи на онаа на веќе докажаниот препознатлив модел на КТМ RC8 со портокалова боја, но всушност таа е земена од Duke 390 и преработена со поагресивна управувачка геометрија со која му го оправдува спортскиот изглед на моторот, a со тоа и меѓуоскиното растојание му изнесува 1340мм.

Напред има 34мм „upside down“ вилушки  (кои за жал не се штелуваат) додека задниот амортизер се подесува само на федерот. И предните и задниот амортизер се од марката WP произведени во Индија. Всушност скоро се што е на моторот е произведено во Индија па дури и Bosch ABS системот кој во овој модел доаѓа како стандардна опрема. За оние кои не сакаат ABS можат да го исклучат со притискање на едно копче во било кое време.

Кочниците се од брендот на ByBre кој всушност значи “By Brembo” кои се сопственост на Brembo за да го задоволува пазарот на мотори со мала зафатнина. Без разлика на брендот, кочниците одлично си ја вршат својата функција. Напред како и назад за гуми од КТМ се одлучиле за Metzeler Sportec M5 со димензии 110/70ZR17 и 150/60ZR17. RC390 носи агрегат со еден цилиндар со зафатнина од 373 ссм кој произведува 44 кс.

Она што е интересно за овој модел иако е спортски и има спортско седење сепак ногарките се намерно поставени пониско за да можат да ги возат и повисоки луѓе без потешкотии и грчеви. Исто така мораме да напоменеме дека иако овој модел важи за почетници сепак мора да се внимава со рачката за гас бидејќи моторот има доволно сила да ве изненади во секое време.

За цените на КТМ моделите во Македонија кликнете овде.

По пауза од неколку години Динамикс е новиот официјален увозник на „портокаловиот“ мотор. Првите примероци од КТМ веќе се изложени во салонот на Динамикс во Скопје, а како што најавуваат од таму, наскоро ќе започне продажбата на делови како и овластен сервис за КТМ. 

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!