29
Чет, Јун
Тестови

Тест: ZX-14R vs. Hayabusa vs. S1000RR

motori 2012-BMW-S1000RR-motori-com-mkХипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина.

Следете нè на:

 

12 hyperbikeShootout

Хипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина. 

Малку историја

Во последните неколку години, се води вооружена борба помеѓу Јапонските производители Кавасаки и Сузуки, оргиналниот Сузуки Хајабуса (произведен во 1999) го шокираше светот со својот мотор од 1299cc и зачудувачка брзина од приближно 320km/h. 

За да не бидат надминати тимот на Кавасаки го подобри својот најдобар мотор Ninja ZX-12R кој и покрај помалата зафатнина на моторот моторот донесе ужасно добри перформанси за неговата големина. Тоа беше така се додека не се претстави новиот ZX-14R во 2006-та година кој беше вистинска конкуренција.

Сузуки брзо го возврати ударот и го надгради својот GSX13000R '08 кој се здоби со мала надградба на агрегатот, но тоа беше се што е потребно за да ја украде круната од Кавасаки во 2008 и да се дојде до титулата хипербајк за 2008

Ninja ZX-14 vs. Suzuki Hayabusa

Додека Јапонските производители на мотоцикли водеа војна помеѓу нив се појави нова конкуренција на пазарот. 

Иако BMW S1000RR всушност не се вклупува во дефиницијата на останатите два мотори, имајќи ја во предвид апсурдната моќност во однос на агрегатот. Линиски мотор со зафатнина од 999цц и неверојатниот сооднос на моќност и тежина беше клучното зошто сакавме да го споредиме германскиот мотор со останатите „тешкаши“. Така, патеката беше подготвена за врвна пресметка.


Тест (кликни на сликата за видео)

12 bmw s1000rr-hyp

12 suz haya-hyp

12 kaw zx14r-hyp

12 hyperbike_0-60 12 hyperbike_tor
12 hyperbike_fuel 12 hyperbike_hp

12 hyperbike scores1

Тестот е превземен од Motorcycle USA.

comments

Би можело да ве интересира

Ducati најави нов модел во својата Multistrada линија додавајќи го 1200 Enduro Pro.

Најголемата BMW средба која ќе биде седумнаесетта по ред ќе се оддржи во подножјето на планината Хаусберг во Гармиш-Партенкирхен на почетокот од месец јули.

Роси сега заостанува само седум поени зад новиот лидер, Андреа Довициозо, и три поени зад Вињалес. Следната трка ќе се оддржи во Германија на патеката Захсенринг по што ќе следува летната пауза.

Како што се навестуваше веќе подолго време, Франко Морбидели премина во MotoGP откако потпиша двогодишен договор со екипата на Marc VDS Racing.

Викендов на програмата е 8-та трка од МотоГП шампионатот која ќе се вози на патеката Асен во Холандија.

„Викендот во Каталуња, вклучувајќи го и тестот беше навистина големо искуство за мене. Сакам да го искористам знаењето кое го стекнав за да остварам што е можно подобар резултат“ – Јохан Зарко.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!