×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/jedi250

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/jedi250

Тестови

Наш тест: Loncin SNS250 Jedi

thumb_Loncin-SNS250-Jedi-1Продажбатa на нејкед модели во Европа нагло се зголеми во последните неколку години. Следејќи го овој тренд кинескиот производител Loncin го претстави својот нов модел SNS250 Jedi, модел кој е одличен избор за младите почетници со мотори.

 

Следете нè на:

 

Продажбатa на нејкед модели во Европа нагло се зголеми во последните неколку години. Следејќи го овој тренд кинескиот производител Loncin го претстави својот нов модел SNS250 Jedi, модел кој е одличен избор за младите почетници со мотори.

Loncin-SNS250-Jedi

Нас не заинтересира изгледот на моторот, се работи за кинески дизајн со пософтициран изглед од она што сме навикнати да го видиме од земјата на копиите.  Нејкед модел кој може да си го дозволат и оние со понизок буџет (2200 евра),  но да видиме дали освен ниската цена и интересниот изглед Jedi-то нуди и нешто друго?  

На прв поглед моторот наликува на Suzuki GSR600 моделот. Посебно предниот дел, вклучувајќи ги светлото, жмигавците но габаритот на моторот е далеку помал од “Бандитот”. Производителот се потрудил и околу некои ситници, па така забележливи се панцир цревата за сопирачките, инструмент таблата која изгледа одлично преку ден но и навечер, па дури и издувот одлично се вклопил во нејкед изгледот. Агрегатот не е вулкан кој еруптира, но звучи нормално за моторцикл со зафатнина од  250цц и наликува на јапонските ендуро моторцикли кои се произведуваат во последните неколку години.

Loncin-SNS250-Jedi-2Наше мислењеJedi е одличен избор за сите кои сакаат да возат нов мотор со гаранција, а се подготвени да жртвуваат од квалитетот.
Четворотактен мотор со еден цилиндар кој од 249цц развива скоро 19кс при 8000 вртежи во минута.  Конфигурација на мотор која кај познавачите на приликите ќе зазвучи познато бидејќи Јапонците го користат истиот мотор во повеќето свои “лесни” варијанти. Целата оваа конфигурација е веќе пробана и функционира одлично, прашањето е до кога со копиите?
 

Негативна страна на моторот е петостепениот менувач кој има поголем “од” при менувањето на брзините па потребно е некое време да се навикнете на неговата работа. Менувачот е непрецизен па индикаторот за брзината кој се наоѓа на инстумент таблата ќе ви биде од голема помош. Пронаоѓањето на неутралната брзина исто така е проблем, но затоа пак рачката од квачилото е лесна за притискање па ќе можете без проблем да вежбате на него.

Loncin-SNS250-Jedi-3
Приказната за тоа како моторот изгледа и што се има на него за многумина е помалку важно од пресудниот фактор за купување на еден мотор – како тој се однесува на патот? Одговорот на ова прашање накусо би бил: изненадувачки добро. Моторот е лесен за маневрирање и удобен за возење. Шасијата и кочниците се најдобрите работи кај моторот. Тука е и добрата амортизација  која возењето по кривини ќе ви го направи вистинско уживање, но за да не биде се така добро ќе се погрижат неквалитетните кинески гуми кои за среќа можете да ги промените.  Агрегатот  се вбројува  во групата со гумите.  Вибрациите од едниот цилиндар се над очекувањата за ваков тип на мотор, а му недостига и динамика. Но сепак, движењето на моторот до 100км/ч е мазно и задоволително. Максималната брзина која ќе ја видите на брзинометарот е 130км/ч, но она што ќе ве израдува е ниската потрошувачка која дури и со динамичен начин на возење не надмина 3л на 100км.

Репортажата можете да ја најдете во најновиот број на "AutoFocus"  
ПродажбаМоделот може да се погледне во салоните на Hamachi, каде и може да се купи по цена од 2200 евра.

За крај ќе кажеме дека моторот е добра опција. Ако се направи споредба со најблискиот мотор од сериско производство (Yamaha YBR250) цената му е скоро 3 пати пониска. Истото се однесува и на потрошните делови и сервисот, па Jedi е одличен избор за сите кои сакаат да возат нов мотор со гаранција, а се подготвени да жртвуваат од квалитетот. Идеален е за почетници и за сите оние кои сакаат да ги избегнат метежите со автомобилите кои станаа секојдневен декор на нашите улици.

{gallery}jedi250{/gallery}

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!