28
Вто, Фев
×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/SF50B

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/SF50B

Тестови

Наш тест: Hyosung SF50B

sf50.jpgБлагодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер Hyosung SF50B. Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер - Hyosung SF50B.

Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските. Скутерот е придвижен од двотактен мотор со карактеристично воздушно ладење, со зафатнина од 49 ццм и моќност од 2.58KW.

Двотактниот мотор обезбедува максимална моќност на ниски и средни брзини мултиплицирајќи ги карактеристиките на стоење, забрзување и возење на нагиби, а поголемиот звучен пригушувач (издувен лонец) ја подобрува ефикасноста на издувните гасови.

Максималната брзина декларирана од производителот (45km/h) скутерот ја постигнува без потешкотии дури и со возач со поголема тежина. Кога сме кај тежината, 88кг звучат доволно добро што се покажа и во пракса при управувањето со скутерот.

Забрзувањето е стандардно за скутер од 50ццм. Резервоарот од 4,8л со едно полнење ќе ви овозможи возење на 250км. За дизајнот на скутерот нема потреба да се говори многу, ви ги презентираме сликите од моделот кој го возевме па вие одлучете самите.

Што се однесува до комфорот при возењето, седиштето е дизајнирано прикладно на човечкото тело обезбедувајќи најконфорно возење, посебно ниско седечката позиција која е најприкладна за понежниот пол или за помлади возачи.

Во секој случај со димензии од 1840 × 635 × 1110 (Должина х Ширина х Висина (мм)) го привлекува вниманието на сите минувачи. 

{gallery}SF50B{/gallery}

 

comments

Би можело да ве интересира

Минатиот пат кога пишувавме за „Rain Pal“ тоа беше само еден проект на кој му требаа финансии. Ако мислевте дека нема да успее и несакавте залудно да си ги потрошите парите сега ќе можете да си купите една ваква кацига бидејќи компанијата започна со сериско производство.

Марк Маркез вели дека повредата која ја претрпе на приватниот тест во Херез не е сериозна. Тој уште еднаш го повреди рамото, нешто што досега неколкупати му се има случено во текот на кариерата.

Возачот на Кавасаки тимот и актуелен шампион во Мотул Супербајк шампионатот на најдобар можен начин ја започна новата сезона откако забележа двојна победа во првата рунда.

Џонатан Реа на најдобар можен начин ја започна одбраната на титулата откако забележа победа на првата трка во сезоната на патеката Филип Ајленд.

Новинарите од „MCN“ пред неколку години предвидуваа дека Honda ќе направи V4 Супербајк кој ќе има големи сличности со MotoGP мотоциклот. Мислам дека оригиналната гласина започна со „V5 power plant“ ако тоа ви дава некаква претстава за тоа колку долго се врти приказнава.

Подгответе се за ова неверојатно видео кое сигурно ќе ве направи многу популарен меѓу колегите на работа. Подгответе се да изгубите неколку минути од вашиот живот кои никогаш повеќе нема да ги вратите назад.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!