27
Пон, Мар
×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/SF50B

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/SF50B

Тестови

Наш тест: Hyosung SF50B

sf50.jpgБлагодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер Hyosung SF50B. Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер - Hyosung SF50B.

Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските. Скутерот е придвижен од двотактен мотор со карактеристично воздушно ладење, со зафатнина од 49 ццм и моќност од 2.58KW.

Двотактниот мотор обезбедува максимална моќност на ниски и средни брзини мултиплицирајќи ги карактеристиките на стоење, забрзување и возење на нагиби, а поголемиот звучен пригушувач (издувен лонец) ја подобрува ефикасноста на издувните гасови.

Максималната брзина декларирана од производителот (45km/h) скутерот ја постигнува без потешкотии дури и со возач со поголема тежина. Кога сме кај тежината, 88кг звучат доволно добро што се покажа и во пракса при управувањето со скутерот.

Забрзувањето е стандардно за скутер од 50ццм. Резервоарот од 4,8л со едно полнење ќе ви овозможи возење на 250км. За дизајнот на скутерот нема потреба да се говори многу, ви ги презентираме сликите од моделот кој го возевме па вие одлучете самите.

Што се однесува до комфорот при возењето, седиштето е дизајнирано прикладно на човечкото тело обезбедувајќи најконфорно возење, посебно ниско седечката позиција која е најприкладна за понежниот пол или за помлади возачи.

Во секој случај со димензии од 1840 × 635 × 1110 (Должина х Ширина х Висина (мм)) го привлекува вниманието на сите минувачи. 

{gallery}SF50B{/gallery}

 

comments

Би можело да ве интересира

Се чини дека асфалтот повеќе не е доволен за Mugen па Јапонската компанија склучи договор со Honda за да произведе електричен мотокрос.

Со победи во категоријата на спортски мотоцикли, туринг/спортско-туринг мотоцикли, „crossover“, класична категорија како и со освоени три втори и две трети места, BMW постигна уште еден импресивен резултат на деветнаесетото гласање за мотоцикл на годината.

Новата сензација во МотоГП, возачот на Јамаха тимот Маверик Вињалес на најдобар можен начин ја започна сезоната откако дојде до првата победа на трката која се возеше на патеката Лосаил во Катар.

Валентино Роси го започна MotoGP викендот во Катар со освојување на деветото место на првиот слободен тренинг. На крајот тој заостана 1.483 секунди зад тимскиот колега Маверик Вињалес.

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

„Среќен сум. Најважното нешто е да се подобруваме секој ден“ – Марк Маркез

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!