×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/SF50B

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/SF50B

Тестови

Наш тест: Hyosung SF50B

sf50.jpgБлагодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер Hyosung SF50B. Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер - Hyosung SF50B.

Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските. Скутерот е придвижен од двотактен мотор со карактеристично воздушно ладење, со зафатнина од 49 ццм и моќност од 2.58KW.

Двотактниот мотор обезбедува максимална моќност на ниски и средни брзини мултиплицирајќи ги карактеристиките на стоење, забрзување и возење на нагиби, а поголемиот звучен пригушувач (издувен лонец) ја подобрува ефикасноста на издувните гасови.

Максималната брзина декларирана од производителот (45km/h) скутерот ја постигнува без потешкотии дури и со возач со поголема тежина. Кога сме кај тежината, 88кг звучат доволно добро што се покажа и во пракса при управувањето со скутерот.

Забрзувањето е стандардно за скутер од 50ццм. Резервоарот од 4,8л со едно полнење ќе ви овозможи возење на 250км. За дизајнот на скутерот нема потреба да се говори многу, ви ги презентираме сликите од моделот кој го возевме па вие одлучете самите.

Што се однесува до комфорот при возењето, седиштето е дизајнирано прикладно на човечкото тело обезбедувајќи најконфорно возење, посебно ниско седечката позиција која е најприкладна за понежниот пол или за помлади возачи.

Во секој случај со димензии од 1840 × 635 × 1110 (Должина х Ширина х Висина (мм)) го привлекува вниманието на сите минувачи. 

{gallery}SF50B{/gallery}

 

comments

Би можело да ве интересира

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Изненадување од MotoGP гаражите откако беше објавено дека Ливио Супо си дал оставка од Honda Racing Corporation (HRC).

Vespa Elettrica која беше најавена на EICMA е електричен скутер со кој ќе можете да поминете 100 километри со едно полнење на батеријата.

Offroad.mk со коментар за трката која се одржа крај Стенковец, дали 2' Оф Роуд Шоу Скопје 2017 навистина беше „успешна“ организација?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!