Тестови

Наш тест: Hamachi YS 250

hamachi_xy_250_mala.jpgHamachi YS 250, нова верзија на популаното супермото од Qingqi кое се покажа како одличен избор на многумина пред се заради одличните возни карактеристики и издржливоста.

Следете нè на:

 

Кога во нашата редакција дојде веста дека во салоните на Hamachi пристигнале новите модели бевме љубопитни да дознаеме што донеле овојпат, па побаравме и добивме на тест еден од новите модели.

На прв поглед веднаш препознавме нова верзија на популаното супермото од Qingqi кое се покажа како одличен избор на многумина пред се заради одличните возни карактеристики и издржливоста.

hamachi_xy_250_1.jpghamachi_xy_250_1.jpg

Овојпат се работи за модел произведен од Loncin, кои исто како и Qingqi го произведуваат моделот кој до сега можеше да се сретне на нашиот пазар. Во однос на "старата" верзија веднаш се забележливи разлики кои и тоа како ќе им се допаднат на возачите.

hamachi_xy_250_2.jpgВолуменот на агрегатот е зголемен од 200 на 230цц а со тоа и моќноста која сега изнесува 16кс. Максималната брзина е повторно иста (110км/ч) и покрај тоа што производителот има декларирано макс. брзина од 115 км/ч. Реално гледано се работи за податок кој воопшто не е важен бидејќи никој не го купува супермотото заради крајната брзина. Она што не импресионираше на тест возењето е моќта која ја има моторот на ниски вртежи и која е значително зголемена во однос на претходниот модел кој го тестиравме.

hamachi_xy_250_3.jpghamachi_xy_250_3.jpg

Одличен впечаток ни остави и суспензијата која позади сега носи монокрос пневматски амортизер, а на предницата се задржани одличните upside-down вилушки.  Кочниците (дискови напред и назад) повторно се на ниво на задачата потпомогнати од панцир цревата. За жал инструмент таблата е променета и повеќе не можете да уживате во мерачот на вртежи бидејќи го нема. Поставена е лцд табла на која јасно се чита брзината и податоците за изминатиот пат но повеќе уживавме во старата аналогна на која меѓу другото имаше и покажувач на брзините.

hamachi_xy_250_4.jpgЗадницата на моторот е разубавена и со новиот дизајн на стоп светлото кое е изработено во ЛЕД технологија и нуди одлична видливост, а новиот алуминиумски издув освен убавиот изглед нуди и по "мазен" звук.

Тркалата  се со истите димензии (17'', 110 напред / 130 одзади) како кај претходниот модел, а мала промена е направена во компонентата на самите гуми но недоволно за да ги препорачаме да ги задржите. За посериозно возење задолжително променете ги со соодветни (одличен избор се Continental ContiTwist SM).

hamachi_xy_250_5.jpghamachi_xy_250_5.jpg

Во однос на димезиите моторот е незначително променет во однос на претходниот модел кој доколку претходно сте го возеле нема да имате никаков проблем да се навикнете на новиот мотор.

Репортажата можете да ја најдете во најновиот број на "AutoFocus"  

За крај ќе додадеме дека одлично се забавуваме возејќи го новиот модел,  и наша препорака е да поминете во некој од салоните на Hamachi, да направите тест возење и самите да се уверите во можностите на новиот модел.

Моторот за тестирање беше позајмен од Хамачи Скопје (Тел.2044-303) 

Би можело да ве интересира

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Само што слушнавме една информација од Harley-Davidson која веруваме дека ќе сакате да ја знаете. Веќе подолг период има гласини дека компанијата со седиште во Милвоки планира да објави нешто поврзано со нејзината иднина.

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!