SWF file not found. Please check the path.

Препорачуваме

  • Дали брзинец од 600цц е вистински избор за прв мотор? +

    Основно практично правило за почетнички мотор е: два или помалку цилиндри и Повеќе
  • Дали ќе се потите или ќе крварите? +

    Беше преку 35 степени надвор тој ден, па еден мој пријател одлучи Повеќе
  • 1

Активности

  • Riste ја започна темата ' Адетив за Мотор' во форумот.
    Има некој...
    Read More...
    55 минути

SWF file not found. Please check the path.

Хонда салон за мотори (Макпетрол) | Ул. Народен Фронт бр.23 спроти ТЦ. Беверли Хилс | Тел. 02/3296-106
  • Актуелно
  • MotoGP
  • WSBK
  • Домашни
  • Мотоспорт
  • Мотоцикли
  • Новости
  • Нормално
  • По наслов
  • Датум
вчитај повеќе /
kocka soveti

Корисни текстови

Содржини кои се задолжително четиво за секој моторџија

Прочитај повеќе
kocka-forum 01

Теми и мислења

Биди дел од он-лајн заедницата

Продолжи

pss-motori

kocka motoklubovi

Мото клубови

Повеќе..
kocka intervjua

Наши интервјуа

Повеќе..
kocka mk motosport

МК Мотоспорт

Повеќе..

Цени на мотори

Календар на настани

Мото огласи

MALOSSI-RACING квалитетни...

MALOSSI - Made in Italy Квалитетни делови за скутери и...

Наш тест: Qingqi QM200GY

За разлика од останатите кинески мотори, за Qingqi  нема да најдете хорор натпис на некој мото форумЗа разлика од останатите кинески мотори, за Qingqi нема да најдете хорор натпис на некој мото форум
QM200GY е супермото модел на кинескиот производител QINGQI, карактеристичен и познат по својата издржливост. За разлика од останатите кинески мотори, за Qingqi  нема да најдете хорор натпис на некој мото форум, или пак да слушнете дека во возење на некого му се откачиле рачките.

Изгледот на моторот е одличен, делува моќно и брзо, и навистина го привлекува вниманието на минувачите. На прв поглед ретко кој ќе познае дека станува за кинески мотор од 200цц.

Изгледот на моторот е одличен, делува моќно и брзо, и навистина го привлекува вниманието на минувачите. Изгледот на моторот е одличен, делува моќно и брзо, и навистина го привлекува вниманието на минувачите.

Со своите 15кс, брзината ја покажува само при висок вртежен момент. Над 6000 вртежи во минута се осеќа влечењето на моторот значително повеќе отколку од самиот старт, па за возење на едно тркало ќе треба добро да се помачите.

Со своите 15кс, брзината ја покажува само при висок вртежен момент. Доколку сакате да добиете на почетна брзина ќе треба да ги засукате ракавите и да го извадите катализаторот кој е наместен на издувот во близина на главата на моторот, а со промена и на карбураторот од стандардниот 28мм на 32, ќе добиете дополнителни 6кс кои значително ќе ги подобрат перформансите на моторот. Она што е интересно е дека на моторот можете да вградите добар дел од деловите на Suzuki DR200SE :)

Стоп светло со лед диоди Во фабриката се потрудиле околу деталите на моторот, па веднаш ќе ги забележите панцир цревата наместо стандардните, a воочливи се и предните "Upside-down" вилушки. Амортизацијата е толку добра што не треба да ве чуди доколку видите на некој семафор како некој се "клацка" на Quingqi. Преден и заден кочионен диск позајмен од Кавасаки, како и стоп светло со лед диоди. На инструмент таблата е поставен дури и индикатор за брзината, корисен мал додаток кој не можете да го најдете на многу Јапонски мотори, но за жал нема да најдете индикатор за бензинот, односно сијаличка која ќе светне кога ќе останете на резерва.

На инструмент таблата е поставен дури и индикатор за брзината, корисен мал додаток кој не можете да го најдете на многу Јапонски моториСреќна околност е што моторот има резервоар од  10 литри, а потрошувачка од само 3л/100км па лесно ќе можете да ги испланирате километрите кои можете да ги поминете со полн резервоар. Доколку сепак заборавите да погледнете во километражата, и останете без бензин, нема да имате проблем да го избуткате до најблиската бензиска пумпа, тој тежи само 120кг.

Преден и заден кочионен диск позајмен од КавасакиЗабелешка ќе дадеме на гумите. Димензиите од  110/70-17" за предната, и  130/70-17" за задната се во ред, но наша препорака е да ги замените веднаш (добра алтернатива се Pirelli "sport demon") бидејќи со стандардните "Kingstone" можете да лизгате добро. Проблемот е што ќе лизгате и кога не сакате.

  Со своите димензии (2115x830x1140) моторот е висок, но лесен за управување. Самата положба при седењето овозможува лесно маневрирање и управување со тежината на телото на возачот. Лизгањето како и кај секој супермото зависи од способностите на возачот, па доколку имате вештина, моторот ќе ве следи.

Репортажата можете да ја најдете во најновиот број на "AutoFocus

Со цена од 1800 евра, QM200GY е мотор кој заслужува внимание. Qingqi  важи за врвен кинески производител, а кај увозникот е обезбеден и сервисот па нема за што да се грижите. На вас останува да се забавувате, а со овој модел сигурно можете да го правите тоа.

Моторот за тестирање беше позајмен од Хеми мотор (Тел.3135-058)

Фото: Кристијан Ивановски

Вашето мислење ни значи, оставете коментар на содржината

0

Членови кои коментирале

  • Гостин (Marjan Petrovski-Mance Veles)

    Permalink

    Zdravo kako ste,moze da vi kazam nesto za ovoj model.Jas sum prviot sto go kupil ovoj model vo 2006 god i sum mnogu zadovolen od nego.Ako sakate moze i da se uverite da me pobarate na www.you tube.com pod imeto Manreli Mance Veles i da vidite sto e izdrzliva masina ili na www.motori.com pobarate me pod imeto plostad Skopje.Pa mislam deka tie klipcinja ke vi bidat vo prilog.Jas sum premnogu zadovolen od masinata,kostrukcijata,amortizacijata i normalno izdrzlivosta.Ima samo edna maana ovoj tip na motor:ne pali bez gorivo))))samo toa,a drugoto e perfekcija....veruvam deka nema nikoj vo Makedonija kako mene sto tolku go ima gnjaveno vakviot model na motor a pritoa da nema nikakov,ama bas nikakov defekt...slobodno kupete i ke se uverite.....pozdrav i se nadevam deka ke gi prezentirate moite klipcinja na izdrzlivost i snaga za tie 15 ks.Letovo sum vo plan da vi prilozam novi klipcinja so toj tip na motor.Pozdrav od Mance-Manreli Veles...

  • Stvarno Qingqi se pokaza kako dosta kvaliteten motor, iako go kupiv so nekoja odredena rezerva, kako demek kineski da ne pocnat da pagaat delovi od nego :-), se pokaza deka toa nema nikakva vrska so ovoj motor. Zavrsnata izrabotka e na solidno nivo, motorot e dosta stegnat, pruza cuvstvo na sigurnost i kompaknost. A so ogled na toa vo kakva sostojba se nasite patista, posebno niz grad, najpameten izbor e terenski motor :lol:

  • Dobar e motorot stvarno pokazan dokazan samo standard e mn spor duri sramota za tie 200 kubika sho gi nosi:-) :whistle:

  • deckitee od xemi se ziva kastrofa i prevara za pari nemoj da ste se zaebale od kaj niv da kupite motor kupete od kade bilo samo nemojte od kaj niv jas se zaebav gadnoo mi staavaa stari delovi i mi gi ispokradoa mojte delovi sto bea originalni na motorot i mi go nacukaa ubavo kaj im plavtiv 250 evra i se zaebav gadnoo salonot izgleda perfektno od napred ama................. videte kade vi go nosat motorot na popravka is to da kazam uste ednas ke vi kazam SEEE ZAAAAAAAEEEEBAAAVVVVVVVV sto go dadov motorot vo XEMI MOTORS :whistle:

  • Dali se prodavaat novi i koja mu e cenata.......vo prilep ima vo eden salon 1 500eur ama nazad kucnicata mu e gurtna.....sakam so disk ako znae nekoj neka pisi

SWF file not found. Please check the path.

Калкулатор за бензин

1.

Каков бензин користиш?
95     98 (100)

2.

Ставаш бензин за ден.

3.

Со нив поминуваш км.


Твојот мотор троши л/100км.