29
Пон, Авг
3 нови содржини
Тестови

Наш тест: Hamachi YS 250

hamachi_xy_250_mala.jpgHamachi YS 250, нова верзија на популаното супермото од Qingqi кое се покажа како одличен избор на многумина пред се заради одличните возни карактеристики и издржливоста.

Следете нè на:

 

Кога во нашата редакција дојде веста дека во салоните на Hamachi пристигнале новите модели бевме љубопитни да дознаеме што донеле овојпат, па побаравме и добивме на тест еден од новите модели.

На прв поглед веднаш препознавме нова верзија на популаното супермото од Qingqi кое се покажа како одличен избор на многумина пред се заради одличните возни карактеристики и издржливоста.

hamachi_xy_250_1.jpghamachi_xy_250_1.jpg

Овојпат се работи за модел произведен од Loncin, кои исто како и Qingqi го произведуваат моделот кој до сега можеше да се сретне на нашиот пазар. Во однос на "старата" верзија веднаш се забележливи разлики кои и тоа како ќе им се допаднат на возачите.

hamachi_xy_250_2.jpgВолуменот на агрегатот е зголемен од 200 на 230цц а со тоа и моќноста која сега изнесува 16кс. Максималната брзина е повторно иста (110км/ч) и покрај тоа што производителот има декларирано макс. брзина од 115 км/ч. Реално гледано се работи за податок кој воопшто не е важен бидејќи никој не го купува супермотото заради крајната брзина. Она што не импресионираше на тест возењето е моќта која ја има моторот на ниски вртежи и која е значително зголемена во однос на претходниот модел кој го тестиравме.

hamachi_xy_250_3.jpghamachi_xy_250_3.jpg

Одличен впечаток ни остави и суспензијата која позади сега носи монокрос пневматски амортизер, а на предницата се задржани одличните upside-down вилушки.  Кочниците (дискови напред и назад) повторно се на ниво на задачата потпомогнати од панцир цревата. За жал инструмент таблата е променета и повеќе не можете да уживате во мерачот на вртежи бидејќи го нема. Поставена е лцд табла на која јасно се чита брзината и податоците за изминатиот пат но повеќе уживавме во старата аналогна на која меѓу другото имаше и покажувач на брзините.

hamachi_xy_250_4.jpgЗадницата на моторот е разубавена и со новиот дизајн на стоп светлото кое е изработено во ЛЕД технологија и нуди одлична видливост, а новиот алуминиумски издув освен убавиот изглед нуди и по "мазен" звук.

Тркалата  се со истите димензии (17'', 110 напред / 130 одзади) како кај претходниот модел, а мала промена е направена во компонентата на самите гуми но недоволно за да ги препорачаме да ги задржите. За посериозно возење задолжително променете ги со соодветни (одличен избор се Continental ContiTwist SM).

hamachi_xy_250_5.jpghamachi_xy_250_5.jpg

Во однос на димезиите моторот е незначително променет во однос на претходниот модел кој доколку претходно сте го возеле нема да имате никаков проблем да се навикнете на новиот мотор.

Репортажата можете да ја најдете во најновиот број на "AutoFocus"  

За крај ќе додадеме дека одлично се забавуваме возејќи го новиот модел,  и наша препорака е да поминете во некој од салоните на Hamachi, да направите тест возење и самите да се уверите во можностите на новиот модел.

Моторот за тестирање беше позајмен од Хамачи Скопје (Тел.2044-303) 

comments

Би можело да ве интересира

Мото клубот Ноќни Волци викендов го организираше јубилејниот 10-ти мото фестивал. Во рамките на мото собирот беше организирано протесно возење низ улиците на Скопје со цел да се подигне свеста за мотоциклистите кај останатите учесници во сообраќајот.

Фановите на оф роуд мотоциклите имаат уште една причина да бидат задоволни откако Honda конечно го претстави новиот 2017 CRF450 кој има подобрувања во секој оддел.

„Возбуден сум што се враќам во Светскиот Супербајк Шампионат со тимот на Aprilia. Имав голем успех таму и тоа беше одличен период“ – Јуџин Лаверти

Во недела, 25ти септември, десетици илјади лица низ стотици градови ширум светот ќе ги наместат краватите, ќе ги средат мустаќите и ќе се качат на своите класични мотоцикли за да соберат пари и да ја зголемат свеста за здравјето на мажите.

„На крај, најдобриот компромис  е она што го имав вчера“- Марк Маркез

„Не ми се допадна претходниот чекор. Теоретски, следниот чекор за мене би бил уште полош“ – Хорхе Лоренцо