Останато

Suzuki го освои Светското првенство во издржливост за 2016

Сите знаат дека одбраната на првото место воопшто не е лесно, а тоа особено важи во светот на мотоспортот. Ова е посебно точно во FIM Светското првенство во издржливост.

Следете нè на:

 

Сите знаат дека одбраната на првото место воопшто не е лесно, а тоа особено важи во светот на мотоспортот. Ова е посебно точно во FIM Светското првенство во издржливост.

Иако е составен од само четири трки, во првенството сепак мора да се извозат 52 часа, без да се пресметаат часовите поминати на тренинг и квалификациските сесии.

Suzuki Endurance Racing Team SERT FIM Endurance World Championship EWC 2016 08

Доколку ги собереме сите тие часови, тогаш доаѓаме до бројка која е за три пати поголема од бројот на часови што го поминуваат возачите во MotoGP во текот на една сезона и за два пати поголем отколку во Светскиот Супербајк Шампионат.

Дополнителните часови значат и поголема можност за грешки, а со оглед на тоа дека има само четири трки, потребна е голема соработка внатре во тимот.

Исто така важно е да се напомене и дека во FIM Светското првенство во издржливост, сè уште има борба меѓу производителите на пневматици.

Suzuki Endurance Racing Team SERT FIM Endurance World Championship EWC 2016 14

Со оглед на сите овие работи, треба искрено да им честитаме Suzuki Endurance Racing Team (SERT), кои заедно со возачите Винсент Филип, Ентони Делхале и Етиен Масон го освоија 2016 FIM Светското Првенство во Идржливост.

Сезоната беше особено тешка, а пред последната трка од шампионатот, дури девет тима имаа шанси за победа.

Откако завршија на второто место на осум часовната трка во Ошерслебен, SERT дојдоа до нова титула во трките на издржливост.

Suzuki Endurance Racing Team SERT FIM Endurance World Championship EWC 2016 16

Можеби ќе си речете дека тоа е само случајност, со оглед на тоа дека SERT го освоија шампионатот со само еден поен разлика пред ривалите GMT94 Yamaha, но има причина поради која возачите на Suzuki се најдоа на врвот по завршувањето на сезоната.

2017 Suzuki GSX-R1000 ќе биде претставен подоцна во текот на оваа година, а ние може само да очекуваме уште поголема доминација од страна на Јапонскиот производител. Повторно, тие ќе бидат тимот кој другите екипи ќе се обидат да го стигнат. 

comments

Би можело да ве интересира

Италијанскиот производител на електрични мотоцикли Energica е избрана да биде единствен снабдувач во новата електрична, MotoGP класа, а планирано е да дебитираат на патеките во сезоната 2019.

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Во суштина, ваквата информација не е големо изненадување бидејќи ако можеме да судиме според неодамнешното EICMA шоу во Милано, производителите на мотоцикли во моментов се навистина заинтересирани за оваа категорија во авантуристичкиот сегмент.

Како што се очекуваше, TVS Apache RR 310 дебитираше во Индија со што заврши одложувањето кое траеше речиси една година.

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!